دفاع دایان کیتن و الک بالدوین از وودی آلن در برابر اتهام آزار جنسی

در حالی که طی هفته‌های اخیر وودی آلن کارگردان سرشناس امریکایی در معرض اتهام‌های سختی مبنی بر آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و چندین بازیگر سینما از همکاری با او ابراز پشیمانی کرده‌اند، دایان کیتن بازیگر مشهور هالیوود که تجربه بازی در چند فیلم آلن از جمله «آنی هال» را دارد، به دفاع از او برخاسته است.

کیتن در توییتر نوشت: «وودی آلن دوست من است و همچنان او را باور دارم. شاید جالب باشد به مصاحبه او با برنامه «60 دقیقه» در سال 1992 نگاه کنید و ببینید چه فکری می‌کند.»

این بازیگر بخشی از مصاحبه استیو کراقت با آلن در سال 92 را منتشر کرده که در آن کارگردان برنده اسکار علیه اتهامات میا فارو به خود مبنی بر آزار دادن دیلان فارو از خود دفاع می‌کند.

دفاع کیتن که برای همکاری‌اش با آلن در «آنی هال» اسکار برده، در روزهایی صورت گرفته که جنبش #MeToo علیه آزار دهندگان جنسی دست بالا را دارد و دیلان فارو مدتی پیش در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد وودی آلن وقتی او هفت سال داشته، او را آزار جنسی داده است.

در حالی که چند بازیگر از جمله تیموتی شالامی، گرتا گرویک و ربکا هال از همکاری با آلن ابراز ندامت کردند، قبل از کیتون یک بازیگر دیگر هم از فیلمساز کهنه‌کار دفاع کرد. الک بالدوین که در «تقدیم به رم با عشق» با آلن همکاری کرده، با انتقاد از فارو، او را به شخصیتی در فیلم «کشتن مرغ مقلد» مقایسه کرده و گفته او مردم را «شرمساز» کرده تا داستانش را باور کنند.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *