دفاع پسرخوانده وودی آلن از او در برابر اتهام آزار جنسی

موسی فارو پسرخوانده زوج سابق وودی آلن و میا فارو دیروز با انتشار مطلبی وبلاگی تحت عنوان «اظهارات یک فرزند پسر» از پدرش در برابر اتهام سوءاستفاده جنسی دفاع کرد و مدعی شد مادرشان از او و برادر و خواهرهایش سوءاستفاده کرده است. فرزندخوانده آلن در روایت اخیرش مبنی بار دیگر این ادعا را مطرح کرده که میا فارو در برخورد با او و دیگر فرزندانش هم به لحاظ جسمی و هم احساسی، رفتاری شکنجه‌گرانه داشته است.

به نوشته گاردین، موسی فارو ادعا کرده شاهد شکنجه روحی و آزار و اذیت جسمی برادر و خواهرانش به دست مادرشان بوده است. او همچنین میا فارو را متهم کرده به این‌که بیش از همه از دخترش «سون یی پروین» سوءاستفاده کرده و در میان فرزندان فارو و آلن، سون یی بلاگردان بقیه بوده است. سال 1992، آلن با سون یی وارد رابطه‌ای رسوایی‌آمیز شد و بعدتر با او ازدواج کرد. او در نهایت، به رابطه‌اش با میا فارو خاتمه داد و بر سر حق حضانت فرزندان‌شان -چه بیولوژیکی و چه آنهایی که به سرپرستی پذیرفته بود- وارد دعوای حقوقی با فارو شد.

موسی فارو در بخش دیگری از مطلب اخیرش ادعا کرده: «وقتی سون یی کوچک بود، میا یک کاسه چینی بزرگ را به سمت سرش پرتاب کرد که خوشبختانه خطا رفت اما تکه‌های شکسته‌اش به پای سون یی آسیب زد. سال‌ها بعد، میا با یک دستگاه تلفن به جان او افتاد و کتکش زد.»

میا فارو هنوز با آلن ازدواج نکرده بود که موسی را از کره جنوبی به فرزندخواندگی پذیرفت و بعد در سال 1991، سرپرستی او را با آلن شریک شد. موسی که پیش‌تر هم این ادعاها را مطرح کرده بود با واکنش میا فارو روبرو شد: «چقدر غم‌انگیز و دردناک است که او احتمالا به خاطر خشنود کردن وودی حاضر شده این داستان‌ها را ببافد.»

دیلن فارو بلافاصله در واکنش توییتری به مطلب اخیر برادرش، او را فردی «مشکل‌دار» خواند و نوشت: «برایش بسیار متاسفم که چنین کاری کرده است.»

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *