خانه تکنولوژی 11 دلیل برای خرید بلک بری KEYone – میان‌رده‌ای با امنیت بالا و ظاهری متفاوت

11 دلیل برای خرید بلک بری KEYone – میان‌رده‌ای با امنیت بالا و ظاهری متفاوت

0

بلک بری بازگشته است و اینبار قصد دارد با بلک بری KEYone مجهز به کیبورد فیزیکی، یک طراحی آلومینیومی زیبا و آخرین نسخه اندروید، به جایگاهی برسد که سال‌ها پیش باید به آن دست می‌یافت. در این مطلب نگاهی به دلایل خرید بلک بری KEYone خواهیم داشت.

11 دلیل برای خرید بلک بری KEYone

1 . بلک بری KEYone و یک کیبورد فیزیکی

 خرید بلک بری KEYone

شاید دلیل اصلی خرید بلک بری KEYone کیبورد فیزیکی آن با دکمه‌های شفاف و براق و به ظاهر بیش از حد نرم باشد. اگر بلک بری پاسپورت یا بلک بری Priv موردپسند شما قرار گرفته باشند، مطمئنا KEYonee را نیز دوست خواهید داشت.

2 . بلک بری KEYone و یک صفحه نمایش فوق‌العاده

خرید بلک بری KEYone

با وجود اینکه این روزها گوشی‌ها در حال بزرگ‌تر شدن هستند، KEYone با صفحه نمایشی 4.5 اینچی با نسبت 3:2 کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد.

این گوشی با وجود پیکسل‌های کمتر (1620*1080) نسبت به گوشی‌های دیگر، همچنان دارای یک صفحه نمایش درخشان با وضوح بالا است. از گوشه‌های خمیده یا گِرد خبری نیست اما کمبودی هم احساس نمی‌شود.

3 . امکان اسکرول کردن با کیبورد

خرید بلک بری KEYone

در گوشی جدید بلک بری خبری از تِرَک‌بال یا تِرَک‌پد نیست، اما کیبورد بلک بری KEYone همچونPriv (کیبورد QWERTYY) از چند حرکت محدود اشاره‌ای پشتیبانی می‌کند.

با کشیدن دست به سمت بالا یا پایین، امکان اسکرول کردن بر روی اپلیکیشن‌ها یا وب سایت‌ها وجود دارد.

همچنین با لمس کیبورد، امکان حرکت کردن در هوم اسکرین‌ فراهم می‌شود. بدون نیاز به لمس صفحه نمایش به هنگام تایپ، با کشیدن دست بر روی این کیبورد فیزیکی، کلمات مختلف را انتخاب و با کشیدن دست به سمت چپ آنها را حذف نمایید.

4 . دکمه Space اسکنر اثر انگشت شما خواهد بود

خرید بلک بری KEYone

برخلاف سایر گوشی‌های اندرویدی که اسکنر اثر انگشت را در قسمت پُشت گوشی قرار می‌دهند، در بلک بری KEYone این سنسور بصورت هوشمندانه‌ای با دکمه Space ادغام شده است.

سرعت این اسکنر اثر انگشت شما را متحیر خواهد کرد و یکی از سریع‌ترین‌ها حتی در مقایسه با تاچ آی دی آیفون و اسکنر اثر انگشت پیکسل گوگل می‌باشد.

5 . همه دکمه‌ها قابل برنامه‌ریزی هستند

خرید بلک بری KEYone

یکی دیگر از مزیت‌های این کیبورد فیزیکی، حضور میانبرهایی است که به لطف دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی ایجاد شده‌اند، هر دکمه فیزیکی برای ایجاد یک میانبر با فشار کوتاه مدت یا بلند مدت طراحی شده‌ است.

برای مثال با یک فشار کوتاه بر روی دکمه I، اینستاگرام و یا بر روی دکمه G، جیمیل باز می‌شود. شما 52 میانبر مفید خواهید داشت که علاوه بر باز کردن اپلیکیشن، امکان نوشتن ایمیل یا پیام و اضافه کردن رویدادها را نیز به تقویم فراهم می‌کنند.

6 . حضور اندروید 7.1.1 و گوگل Assistant

خرید بلک بری KEYone

بلک بری KEYone به همراه آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید نوقای 7.1.1 و گوگل اسیستنت به یکی از امن‌ترین گوشی‌های حال حاضر دنیا تبدیل شده است.

به گفته گوگل، فقط 7.1 درصد از گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نوقای می‌باشند و این ویژگی، KEYone را متمایز از بقیه نسخه‌ها خواهد کرد.

7 . عملکردی پُرقدرت

خرید بلک بری KEYone

بلک بری KEYone در مقایسه با گلکسی S8 و گوگل پیکسل دارای مشخصات رده‌بالایی نیست و شما شاهد مشخصات میان‌رده‌ای همچون پردازنده اسنپ دراگون 625 با رم 33 گیگابایت هستید که برای راه‌انداختن یک گرافیک سه‌بُعدی مخصوص برای بازی اصلا کافی نیست.

در بلک بری KEYone حافظه داخلی 32 گیگابایت می‌باشد اما به کمک کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابل‌ارتقا خواهد بود.

8 . امنیت چند برابر

خرید بلک بری KEYone

بلک بری همواره یکی از ایمن‌ترین گوشی‌های تاریخ بوده است. در واقع مادامی که این گوشی مورد استفاده سیاستمداران قرار می‌گیرد، خود نشانگر امن بودن این گوشی می‌باشد!

بلک بری کی وان با استفاده از اپلیکیشن DTEK دارای یک لایه امنیتی اضافی است که نشان می‌دهد به هنگام استفاده از دوربین، میکروفون و موقعیت، اپلیکیشن‌ها به چه اطلاعاتی دسترسی دارند.

9 . عمر باتری شگفت‌انگیز

خرید بلک بری KEYone

بلک بری KEYone دارای یک باتری 3505 میلی‌آمپری است که نسبت به باتری 3500 میلی آمپریگلکسی S8 و باتری 2900 میلی آمپری آیفون 7 پلاس از ظرفیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

اگرچه ظرفیت بیشتر همیشه به معنای قدرت بیشتر نیست اما KEYone با عمر باتری یک روز و نیم و حتی گاهی 2 روز به یک قهرمان واقعی تبدیل گردیده است.

بلک بری KEYone با استفاده از USB-C شارژ می‌‌شود و همچنین از شارژ سریع 3.0 که قادر به شارژ گوشی تا 80 درصد در مدت زمان 35 دقیقه است، بهره می‌برد.

10 . حضور اپلیکیشن BBM

خرید بلک بری KEYone

برای آن‌هایی که همچنان در دنیای پیام‌رسان‌های رنگارنگ به BBM علاقه نشان می‌دهند، باید گفت که این پیام‌رسان نیز در گوشی جدید بلک بری همچنان وجود دارد.

11 . جک هدفون

خرید بلک بری KEYone

این موضوع که حذف نشدن جک هدفون در سال 2017 یک مزیت باشد، واقعا خنده‌دار است اما بلک بری کی وان برخلاف سایر گوشی‌های اندرویدی و آیفون 7 دارای جک هدفون می‌باشد و خبری از دانگل نیست.

بلک بری KEYone، خوب یا بد؟!

خرید بلک بری KEYone

بلک بری KEYone مانند هر گوشی دیگری دارای نقاط ضعف و قدرت بسیاری است اما با خرید بلک بری KEYone در دوران گوشی‌های هوشمندی که به صفحه نمایش‌های لمسی مزین شده‌اند، می‌توانید متفاوت باشید و از این بابت، این نسخه، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

بلک بری KEYone با قیمت 549.99 دلاری خود نسبت به Priv با قیمت 699 دلار، قیمت کمتری دارد، این گوشی گرچه کامل نیست اما برای آن‌هایی که از نازک نارنجی‌های براق این روزها خسته شده‌اند، یک طراحی صنعتی تازه به ارمغان آورده است.

این موضوع که همیشه افراد خاص از بلک بری استفاده می‌کنند به نوبه خود پابرجاست؛ اما شما چه فکر می‌کنید؟ آیا خرید بلک بری KEYone برای شما تصمیم درستی است؟! نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *