دیروز ناشر بازی The Surge و توسعه دهنده آن، Deck 13، اعلام کردند که یک دموی رایگان از عنوان اکشن نقش‌آفرینی و علمی‌ تخیلی آن‌ها که شباهت زیادی به مجموعه Souls دارد منتشر خواهد شد.

این خبر با توییت زیر اعلام شده است:

چقدر می‌توانید در دموی The Surge زنده بمانید. دموی رایگان بازی در هفته آینده برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس خواهد بود.

اطلاعات بیشتری در مورد دموی بازی The Surge منتشر نشده و نمی‌دانیم که این دمو چه مدت در دسترس قرار خواهد گرفت.

به کسانی که با بازی The Surge آشنای ندارند باید بگوییم که این عنوان یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که در آینده جریان دارد و زمین در حال سپری کردن آخرین سال‌های عمر خود است. کسانی که در این دوران بر روی زمین زندگی می‌کنند در شهرهای پرجمعیت اسکان یافته‌اند.

در عین حال هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته بیشتر شغل‌ها را اشغال کرده‌اند و برای انسان تنها یک انتخاب وجود دارند، به مناطق بیرون شهر رفته و اجبارا کارهای بسیار سخت انجام دهند. البته گونه دیگری از انسان‌ها نیز وجود دارند که با ماشین‌ها ادغام شده‌اند.

بازی The Surge سیستم تیراندازی و شخصی‌سازی بسیار خاصی دارد و شما در آن می‌توانید اسلحه‌ها، زره‌ها و آیتم‌های مختص به خودتان را بسازید. بازی The Surge هم‌اکنون با قیمت 60 دلار برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است و شما می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *