دنباله‌ی فیلم «قطار بوسان» ساخته می‌شود

دنباله‌ی یکی از پرفروش‌ترین آثار سینمایی کشور کره جنوبی تولید می‌شود. «قطار بوسان» (Train to Busan) که هجوم زامبی‌ها را از نگاه مسافرین یک قطار به تصویر کشید در سال ۲۰۱۶ در سراسر دنیا ۹۳.۱ میلیون دلار فروخت و به یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ کره تبدیل شد.

«یئون سانگ-هو» کارگردان این فیلم در مصاحبه با «مترو» تأیید کرده است که در حال حاضر بر روی توسعه دنباله‌ای برای این اثر کار می‌کند. فیلمبرداری این پروژه تحت نام انگلیسی «شبه‌جزیره» (Peninsula) از نیمه‌ی اول سال آینده میلادی کلید می‌خورد.

فیلمساز کره‌ای در خصوص مراحل پیشرفت فیلم می‌گوید، «فیلم هنوز مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند، بنابراین هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است. تنها نسخه‌ی پیش‌نویس اولیه‌ی فیلمنامه موجود است و نام احتمالی «شبه‌جزیره».»

به نظر می‌رسد که داستان قسمت دوم فیلم در همان دنیای «قطار بوسان» روی دهد، اما لزوماً سرنوشت کاراکترهای قبلی را دنبال نمی‌کند زیرا همانگونه که کارگردان تأکید می‌کند «گونگ یو» و سایر بازیگران قسمت قبلی بازنخواهند گشت.

سانگ-هو پس از «قطار بوسان» ژانویه گذشته فیلمی ماوراءالطبیعی به نام «سایکوکینسیس» را روی پرده داشت اما در گیشه کره تنها ۹۹۰۱۱۱ بلیت فروخت و ۶.۶۲ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

تانی کال

30nama

  • نقد فیلم ترسناک Train to Busan – قطار بوسان

    فیلم زامبی‌محور Train to Busan، محصول کره‌ی جنوبی، یکی از مفرح‌ترین و هیجان‌انگیزترین بلاک…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *