دنباله انیمیشن Chicken Run در دست ساخت است

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام ساخت دنباله انیمیشن Chicken Run رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شرکت انیمیشن‌سازی آردمن انیمیشن در حال همکاری با دو شرکت استودیوکانال و Pathe برای ساخت دنباله این انیمیشن استاپ موشن است. انیمیشن Chicken Run اولین انیمیشن بلند سینمایی آردمن انیمیشن است که در سال ۲۰۰۰ به روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن به یکی از موفق‌ترین کارهای این شرکت تبدیل شد. پس از موفقیت تجاری قسمت اول، خبرهای زیادی در مورد ایده‌های مختلف برای ساخت دنباله انیمیشن Chicken Run شنیده می‌شد و حال پس از نزدیک به ۱۸ سال، سرانجام طرفداران می‌توانند شاهد دنباله این انیمیشن استاپ موشن باشند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار و داستان و اتفاقات دنباله انیمیشن Chicken Run در دسترس نیست؛ اما سام فل، کارگردان انیمیشن Paranorman (پارانورمن)، کارگردانی انیمیشن Chicken Run 2 (فرار مرغی ۲) را بر عهده خواهد داشت. همچنین کری کرک‌پاتریک و جان او فارل که کار نوشتن فیلمنامه قسمت اصلی را بر عهده داشتند، برای نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Chicken Run باز خواهند گشت. پل کولی به‌عنوان تهیه کننده و پیتر لرد و دیوید اسپراکستون به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

انیمیشن Chicken Run داستان خانم توييدی را روایت می‌کند که يک مرغ‌داری را اداره می‌کند که اکثر ساکنان آن به زندگی کوتاه و يکنواختی که دارند، يعنی تخم گذاشتن و سرانجام به غذای اصلی روز يکشنبه‌ی آدم‌ها تبديل شدن، عادت کرده و تن داده‌اند؛ اما جينجر، یکی از مرغ‌های اصلی داستان به دنبال زندگی بهتری است و مدت زمانی طولانی است که به دنبال راه فراری از این مرغ‌داری می‌گردد. انیمیشن Chicken Run که با بودجه‌ای معادل ۴۵ میلیون دلار تولید شده بود، توانست نظر منتقدان و تماشگران را جلب کند و حدود ۲۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

علاوه بر انیمیشن Chicken Run، دنباله انیمیشن Shaun the Sheep Movie (فیلم شان گوسفند) نیز در دست ساخت است که این انیمیشن استاپ موشن قرار است سال آینده میلادی به روی پرده‌های سینما برود. انیمیشن Early Man (انسان‌های نخستین)، جدیدترین اثر شرکت انیمیشن‌سازی آردمن انیمیشن است که اوایل سال جاری میلادی اکران شد.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *