دنباله جدید فیلم Beverly Hills Cop با بازی ادی مورفی توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله جدید فیلم Beverly Hills Cop (پلیس بورلی هیلز) خانه جدیدی پیدا کرده است. شبکه نت فلیکس در ادامه رابطه خوب خود با ادی مورفی حق ساخت فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) را به‌دست آورده است. این اتفاق پس از عملکرد فیلم Dolemite Is My Name (دولمایت اسم من است) رخ می‌دهد که مدتی پیش از نتفلیکس منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و بینندگان نیز استقبال خوبی از آن داشته‌اند. مورفی نیز قرار است بار دیگر نقش اکسل فولی، پلیس زرنگ و چابک شهر دیترویت را بازی کند. شرکت پارامونت پیکچرز سه قسمت اول فیلم Beverly Hills Cop را اکران کرده بود، اما حق ساخت و انتشار قسمت چهارم را به شبکه Netflix واگذار کرده است.

همچنین باب بکیش، مدیرعامل پارامونت تایید کرد که با وجود انتقال حق ساخت و اکران فیلم Beverly Hills Cop 4 به نتفلیکس، این شرکت به همکاری خود به مورفی برای ساخت فیلم Coming 2 America (سفر به آمریکا ۲) ادامه خواهد داد. دو قسمت اول فیلم Beverly Hills Cop موفقیت بسیار بزرگی را در گیشه به‌دست آوردند، اما فیلم Beverly Hills Cop III (پلیس بورلی هیلز ۳) نه‌تنها نتوانست نظر منتقدان را جلب کند، بلکه عملکردی ناامید کننده را نیز در گیشه داشته است. دنباله فیلم Coming to America (سفر به آمریکا)، قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) اکران شود.

در طول سال‌های گذشته پارامونت بارها تلاش کرده تا یک دنباله جدید برای فیلم Beverly Hills Cop تولید کند و حتی در یک زمان نیز اخباری مبنی بر ساخت سریال آن به گوش می‌رسید. بااین حال، قرارداد نتفلیکس تنها برای ساخت یک قسمت از فیلم پلیس بورلی هیلز است و پارامونت هنوز حق ساخت مجموعه و همچنین سه قسمت اول را در اختیار دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Beverly Hills Cop 4 در دسترس نیست.

تانی کال

برگرفته از metacritic

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *