دنباله فیلم Aquaman در دست ساخت است

طبق گزارش جدید سایت دِدلاین، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در تلاش برای جلب رضایت جیمز وان و همکاری دوباره با این کارگردان است و سازندگان تصمیم دارند مراحل رسمی ساخت فیلم هرچه زودتر آغاز شود و از هم‌اکنون نیز مراحل اولیه آغاز شده است، اما طبق این گزارش نباید انتظار داشته باشیم که قسمت دوم به این زودی‌ها روی پرده سینما برود. مدیر برنامه‌های جیمز وان نیز گفته است که این کارگردان در حال حاضر پس از ساخت و تولید فیلم موفق در گیشهAquaman (آکوامن) و همچنین حضور متوالی در مراسمات معرفی و تبلیغ فیلم، نیاز به استراحت دارد و تا زمانی که فیلمنامهٔ قابل قبولی از داستان‌های دنیای زیر دریا به دستش نرسد، قراردادی امضاء نخواهد کرد.

با وجود اینکه طرفداران فیلم Aquaman پس از موفقیت این فیلم دوست دارند هرچه زودتر نسخهٔ بعدی هم اکران شود، اما تجربه نشان داده است که دی‌سی اگر با صبر و حوصله کارهای خود را پیش ببرد نتیجهٔ بهتری خواهد گرفت. در هر حال اعلام اینکه ساخت مراحل اولیه قسمت دوم این فیلم آغاز شده است، خبری خوبی برای طرفداران دنیای دی‌سی خواهد بود و به احتمال فراوان نیز کمپانی برادران وارنر به هر نحوی شده رضایت جیمز وان را برای کارگردانی قسمت دوم Aquaman جلب خواهد کرد.

جیمز وان نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای از ساخت قسمت دوم فیلم Aquaman استقبال کرده بود و با این حال گفته بود که دوست دارد چالش‌های جدید دیگری را نیز تجربه کند. جیمز وان و لی ونل فیلمنامه فیلم ترسناک و هیجانی Saw (اره) را نوشتند و با کارگردانی آن فیلم بود که جیمز وان توانست نامی برای خود در ژانر وحشت دست‌وپا کند. بعد از آن وی فیلم‌های ترسناکی همچون Dead Silence (سکوت مطلق)، Insidious (توطئه‌آمیز)، دو فیلم اصلی دنیای The Conjuring (احضار) و Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز – قسمت ۲) را کارگردانی کرد. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایAnnabelle (آنابل)، Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و The Nun (راهبه) را نیز عهده‌دار بوده است.

گفتنی است فروش فیلم Aquaman رسماً از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. هفته گذشته بود که فروش جهانی این فیلم از یک میلیارد دلار عبور کرد تا این فیلم یک گام تا تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از یک مجموعه و شخصیت دنیای کامیک DC تبدیل شود. جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا،پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *