دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در حال تولید است

یکی از جدیدترین آثار کمپانی سونی پیکچرز یعنی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) که چندی پیش اکران شد، به نظر می‌رسد که با فروش خود توانسته یک موفقیت بسیار بزرگ را برای کمپانی سازنده خود و همچنین ستاره اصلی فیلم یعنی دواین جانسون ملقب به راک به ارمغان بیاورد. این فیلم تا به این لحظه، تنها در ایالات متحده توانسته درآمدی بالغ بر ۳۵۳.۳ میلیون دلار از فروش خانگی به‌دست آورد. تا پیش از اکران فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید، فیلم Furious 7 (خشن 7) پرفروش‌ترین اثر جانسون بود که درآمدی بالغ بر ۳۵۳ میلیون دلار از فروش خانگی کسب کرده بود، اما حالا اثر جدید او این رکورد را شکسته و تبدیل به بزرگ‌ترین فیلم او در ایالات متحده شده است. این ارقام، توسط سایت خبری ددلاین به‌دست آمده و بر اساس جدیدترین آمار از باکس آفیس اخیر است.

فیلم خشن 7 در مدت زمانی که روی پرده سینماهای سرتاسر دنیا اکران شده بود، توانست درآمدی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار از فروش جهانی به‌دست آورد؛ در صورتی که فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید عملکرد ضعیف‌تری نسبت به آن داشته و تا به این لحظه درآمد جهانی آن از فروش بلیط‌ها بالغ بر ۵۰۵ میلیون دلار بوده که در کل درآمد این فیلم را به ۸۵۸ میلیون دلار می‌رساند. طبق گزارشی که توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده، کمپانی سونی تصمیم بر این گرفته که این موفقیت حاصل از فیلم جومانجی را ادامه دهد و دنباله‌ای را هم برای فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید بسازد. بر اساس آمار، به جز سری فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین آثار این کمپانی شده و موفقیت‌های زیادی را هم برای آن به ارمغان آورده است. این گزارش اینگونه عنوان کرده که کمپانی سونی پیکچرز با نویسندگان فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید یعنی جف پینکنر و اسکات روزنبرگ در حال مذاکره است تا بتواند این دو نویسنده را برای قسمت دوم هم استخدام کند و به تیم تولید بیاورد. با این اوصاف انتظار می‌رود که بازیگرانی همچون دواین جانسون (راک)، کوین هارت، جک بلک و بقیه هنرمندانی که در قسمت اول حضور داشتند، در قسمت دوم هم در تیم حضور داشته باشند و به ایفای نقش در این فیلم کمدی بپردازند.

همچنین اینگونه انتظار می‌رود که کارگردان قسمت اول یعنی جیک کاسدان برای کارگردانی قسمت دوم هم دوباره به این تیم بازگردد. این اثر نه هیچ تاریخ اکرانی دارد، نه نام رسمی برای آن انتخاب شده و نه هنوز به طور رسمی پروژه ساخت این دنباله اعلام شده است. با توجه به اینکه بودجه فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle صد میلیون دلار بوده و توانسته در زمان اکران خود بیش از ۸۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد، کاملا منطقی و عقلانی است که کمپانی سونی بخواهد این مجموعه را گسترش دهد و قسمت دوم آن را هم بسازد.

همانطور که بالاتر هم عنوان شد این اثر هنوز هیچ تاریخ اکران رسمی ندارد، اما بر اساس حرف‌های اخیر تام راتمن، رئیس کمپانی Sony Pictures Entertainment در مصاحبه‌اش، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد دنباله فیلم جومانجی را در تاریخی اکران کند که درست در رقابت مستقیم با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) قرار گیرد؛ پس اینگونه به نظر می‌رسد که آنها سال ۲۰۱۹ را برای اکران در نظر دارند.

تانی کال

برگرفته از منبع GameSpot

زومجی

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *