در این هفته عکسی از سکانس‌ مخصوصی در کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service) منتشر شد که گفته‌ می‌شود این سکانس دوباره در دنباله این فیلم یعنی کینگزمن: دایره طلایی (Kingsman: The Golden Circle)، نمایش داده خواهدشد. علاوه بر آن در فیلم دوم  یک سکانس که از فیلم اول حذف شده‌بود، نمایش داده می‌شود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگر بریتانیایی فیلم تارن ادگرتون (Taron Edgerton) در مصاحبه با وب سایت Dan Of Geek، از حضور التون جان (Elton John) در دنباله فیلم سخن گفت:

  متیو (کارگردان فیلم)، جان را از فیلم‌های قبلی می‌شناسد و  به توانایی‌های او اعتقاد زیادی دارد. من هم فکر می‌کنم با اضافه شدن او فضای فیلم بیشتر جهانی می‌شود و دیگر فرهنگ بریتانیایی بر فیلم غالب نیست.

او در ادامه درباره سکانس‌هایی از فیلم اول که در دنباله حضور دارند و یک سکانس حذف شده، توضیحاتی ارائه‌داد :

 در فیلم اول یکی از سکانس‌ها به دلیلی که نمی‌دانم از فیلم حذف شد. اما قرار است دوباره این سکانس سانسور شده را دوباره در فیلم ببینیم. در ضمن در بعضی قسمت‌های فیلم دوم، بازگشتی به فیلم اول هم داریم. اما حالا نمیتونم چیزی در آن مورد به شما بگویم.

این عکس که از فیلم اول در دنباله فیلم حضور دارد را در پایین می توانید مشاهده کنید.

kingsman-sequel-to-re-use-cut-footage-356x220

 

در سکانسی از فیلم اول، دزیده شدن تعدادی از افراد مشهور که در یک هواپیما بودند، را مشاهده کردیم. در همان زمان کارگردان فیلم، متیو وگان (Matthew Vaughn)، که کارگردانی فیلم دوم راهم برعهده گرفته‌است، در مصاحبه با رادیو ABC در سال ۲۰۱۵ (زمانی که فیلم اول نمایش داده می‌شد) در مورد نقش التون جان و دزدیده شدن افراد مشهور، در دنباله فیلم توضیحاتی ارائه داد:

در واقع قصد ما از هواپیما ربایی افراد معروف، بازکردن راهی برای دنباله فیلم است. من هم با خود گفتم، چه فرد معروفی را در هواپیما بگذاریم، که با دزدینش فیلم ادامه پیدا کند و به این نتیجه رسیدیم که التون جان (شاعر و نوارنده) بهنرین گزینه است.

در فیلم کینگزمن: دایره طلایی (Kingsman: The Golden Circle)، بازیگرانی چون تارون ادگرتن (Taron Edgerton) در نقش اگزی و مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش مرلین حضور خواهند داشت. این دو برای ماموریتی ویژه به آمریکا می‌روند و با بخش آمرکایی سازمان، همکاری می‌کنند. بازیگران بخش آمریکا، ستارگانی همچون جولین مور (Julianne Moore)، کالین فرث (Colin Firth)،  چانینگ تاتوم (Channing Tatum)، هالی بری (Halle Berry)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، جف بریدجز (Jeff Bridges)، ادوارد هالکرافت (Edward Holcroft) و وینی جونز (Vinnie Jones) هستند.

فیلم در ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶) در سینماها به نمایش در می‌آید.

توسط سینا رهبری

گیمفا

  • KINGSMAN THE GOLDEN CIRCLE

    بخاطر فیلم‌نامه Kingsman از فاکس شکایت شده است

    بخاطر فیلم‌نامه Kingsman از فاکس شکایت شده است نویسنده‌ای از کمپانی فاکس بخاطر فیلم Kingsm…
  • KINGSMAN THE GOLDEN CIRCLE

    احتمال ساخت Kingsman 3

    احتمال ساخت Kingsman 3 این‌طور که به نظر می‌رسد حداقل یک فیلم دیگر از مجموعه‌ی «مردان پادش…
  • تصویر جدید از Kingsman 2 منتشر شد

    ۲۰۱۷ سال مهمی برای طرفداران فیلم‌های بلاکباستر محسوب می‌شود؛ چون قرار است در این سال فیلم‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *