آرمی هامر بیان کرده است که دنباله ای از فیلم The Man from UNCLE (مردی از آنکل) در دست توسعه می باشد. این فیلم که بر اساس یک سریال جاسوسی در دهه ی ۶۰۰ میلادی به همین نام و با بازی رابرت وان و دیوید مک کالوم می باشد، در نهایت در سال ۲۰۱۵ راه خودش را به سینماها پیدا کرد و با بازی بازیگر فیلم Man of Steel (مرد پولادین) یعنی هنری کویل در نقش جاسوس آمریکایی و آرمی هامر در نقش جاسوس ک.گ.ب توانست نسبتا موفق باشد.

فیلم که در مورد دو جاسوس می باشد که در دهه ۱۹۶۰ و در میانه ی جنگ سرد بین شوروی و آمریکا با یکدیگر برای هدفی خاص تشکیل تیم می دهند، با کارگردانی گای ریچی و بودجه ی ۷۵ میلیون دلاری، تنها توانست در فروش باکس آفیس کلی رقم ۱۰۹ میلیون دلار را بدست بیاورد. با وجود استقبال سرد از فیلم اما به نظر می رسد که دنباله ای از آن در حال توسعه است.

در مصاحبه ای با هامر، او بیان می کند:

“من با تهیه کننده ی فیلم یعنی لیونل ویگارم که به همراه ریچی فیلم را تولید و نوشته بودند، تماس گرفتم. با صمیمیت به او گفتم که برنامه از چه قرار است؟ آیا می توانی که دنباله ی فیلم را نیز بنویسی؟ و همیشه این سوال را از او می پرسیدم. او نیز پاسخ داد که هر چه شد شد، ما این کار را انجام می دهیم. مطمئنا، من دنباله را خواهم نوشت.

با این حال، این اولین باری است که این داستان را برای کسی بازگو می کنم. پس، ظاهرا فیلمنامه ی دنباله ی فیلم در حال نوشته شدن است.”

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *