دنباله فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت در دست ساخت است

فیلم The Tomorrow War روز جمعه هفته گذشته از شبکه آمازون پخش شد و توانست مورد توجه کاربران آمازون قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم اکشن و علمی تخیلی در دست ساخت است. هالیوودریپورتر تایید کرد که آمازون در حال همکاری با اسکای‌دنس برای ساخت دنباله فیلم The Tomorrow War است. بااین‌حال، اطلاعات زیادی از قسمت دوم این فیلم اکشن، علمی تخیلی و سفر در زمان در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که کریس مک‌کی برای کارگردانی و زک دین برای نوشتن فیلمنامه در دنباله فیلم جنگ فردا بازگردند.

علاوه‌براین، قابل انتظار است که شاهد بازگشت بازیگران اصلی فیلم The Tomorrow War یعنی کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز و سم ریچاردسون، در فیلم The Tomorrow War 2 نیز باشیم، اما در حال حاضر این فیلم در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. آمازون به‌صورت کلی هرگز آمار دقیقی از میزان تماشا فیلم یا سریال‌های خود را منتشر نمی‌کند، اما کریس پرت پیش از این در اینستاگرام خود گفته بود که فیلم The Tomorrow War تمامی رکوردهای میزان تماشا جهانی فیلم‌های آمازون در ۴۸ ساعت اول انتشار را شکسته است.

کریس پرت و جی کی سیمونز در فیلم The Tomorrow War

اتفاقات فیلم The Tomorrow War در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند. فیلم جنگ فردا با بودجه‌ای در حدود ۱۶۰ میلیون دلار تولید شد، اما آمازون برای خرید حق پخش آن چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار به پارامونت پرداخت کرده است.

آمازون همچنین حق پخش فیلم Coming 2 America، فیلم Tom Clancy’s Without Remorse و فیلم Borat Subsequent Moviefilm را نیز از پارامونت خریداری کرده است. بااین‌حال، برخی از اینسایدرها می‌گویند که فیلم Coming 2 America هنوز پر بیننده‌ترین افتتاحیه فیلم‌های اورجینال آمازون را در اختیار دارد، اما فیلم The Tomorrow War عملکرد بهتری را در کشورهایی مثل برزیل و ژاپن داشته است.

تانی کال

برگرفته از THR

زومجی

  • chris-pratt

    تصاویری مفهومی از فیلم The Tomorrow War

    تصاویری مفهومی از فیلم The Tomorrow War کریس پرت، ستاره اصلی فیلم اکشن، علمی تخیلی و جنگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *