وقتی اولین بار شبکه تلوزیونی CW از برنامه‌اش برای ساخت سریال Arrow (پیکان) گفت، شک و تردید زیادی نسبت به این شخصیت در ذهن طرفداران DCC شکل گرفت. با این وجود، این سریال با شروع موفق خود توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. حالا این سریال تبدیل به بهترین مکان برای نمایش قهرمانان و تبهکاران کتاب‌های کامیک DCC شده است. از آن زمان به بعد، دنیای Arrowverse  با ساخت سریال‌های The Flash (فلش)، Supergirl (سوپرگرل) و Legends Of Tomorrow (افسانه‌های فردا) روز به روز گسترده تر شده است. با توجه به اینکه این سریال‌ها یک شبکه مشترک دارند، حضور بری آلن (Barry Allen) در سریال Arrow باعث شد این سریال‌ها کراس آور (تداخل) داشته باشند. ابتدا Arroww و Flash در سال ۲۰۱۴ در دو بخش به هم ملحق شدند. یک سال بعد، سریال Legendss نیز این روند را در پیش گرفت. سال گذشته نیز بزرگ‌ترین کراس آور اتفاق افتاد و ابرقهرمانان این سریال‌ها برای مبارزه علیه دشمنی یکسان به کمک هم رفتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

کراس آور سال گذشته به قدری موفق بود که سازندگان آن قصد دارند هر از گاهی این تداخل را ایجاد کنند. سایت خبری EW اعلام کرده که تولیدکنندگان دنیای Arrowverse تصمیم دارند کراس آور چهارگانه‌ای را سال بعد بسازند. اندروکریزبرگ (Andrew Kreisberg) درباره این تصمیم می‌گوید:

امیدواریم بتوانیم سال آینده کراس آور چهارگانه واقعی را بسازیم. چیزی که ما را به همکاری با شبکه CW و مارک پدویتز (Mark Pedowitz) خوش بین کرده، این است که آنها از الان شروع به برنامه ریزی برای ساختفصل‌های بعدی این سریال‌ها کرده‌اند، برای همین می‌توانیم با خیال راحت روی ساخت کراس آور چهارگانه جذاب دیگری متمرکز شویم.

کریزبرگ کمی درباره مسائل پیرامون برنامه ریزی تولید سوپرگرل صحبت کرد و اظهار داشت که ممکن است Black Lightningg نیز با این مشکلات مواجه شود:

 

از آنجایی که نمی‌دانستیم قرار است پخش سوپرگرل از CBS به CW تغییر کند، خیلی برای این کراس آوربرنامه ریزی نکردیم. برای همین سوپرگرل تنها سریالی بود که هیچ تداخلی در آن صورت نگرفت. اما حالا با مشخص شدن همه چیز می‌توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و ایده‌های مناسب‌تری را روی این کراس آور جدید پیاده کنیم.

به دلیل استقبال بی نظیر طرفداران از کراس آور سال گذشته، پیش بینی می‌شود این کراس آور چهارگانه علاقمندان اینسریال‌ها را هیجان زده کند.

 

توسط مینو فرجی

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *