خانه ورزش اخبار ورزش دهنوی:مرفاوی موبایلش را روشن کند و پاسخگوی سقوط صبا باشد

دهنوی:مرفاوی موبایلش را روشن کند و پاسخگوی سقوط صبا باشد

0

قاسم دهنوی در مورد سقوط صبا به لیگ دسته اول و اتفاقات هفته آخر گفت: در وهله اول باید بگویم که ما نمی‌توانیم از پرسپولیسی‌ها ایراد بگیریم، چون آنها کار خودشان را انجام دادند. البته کاری که لیدرهای این تیم انجام دادند و بابت سقوط صبا شعر خواندند درست نبود. بیشترین تقصیر را خودمان داریم چون در نیم فصل اول مشکلات زیادی برای صبا درست شد و ما حتی اگر یک برد یا سه تساوی در نیم فصل اول به‌دست می‌آوردیم، الان در لیگ برتر می‌ماندیم.

وی ادامه داد: ما در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی گرفتیم و توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. در تعطیلات نیم‌فصل نفراتی مثل حامد لک، حق‌جو، اوسانی و کریم اسلامی را از دست دادیم که اگر آنها در صبا می‌ماندند قطعا می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

وی درمورد اشتباه مسلم داور در بازی پایانی که باعث ضرر صبا شد، گفت: من معتقدم اشتباهات داوری در فوتبال طبیعی است، هرچند که این موضوع روی نتیجه تأثیرگذار بود. متأسفانه شرایطی در بازی‌های نیم فصل دوم داشتیم که تمام تمرکز ما روی دفاع کردن بود. مطمئنا مربیان تیم هم به اشتباهات خودشان پی‌بردند و فکر می‌کنم سرمربی تیم باید جوابگو باشد و موبایل خودش را خاموش نکند. به هر حال کادر فنی باید درمورد سقوط صبا توضیح بدهد و بهتر است آقای مرفاوی و همکارانش موبایل خودشان را روشن کنند.

دهنوی درمورد اینکه برخی از تفکرات دفاعی صمد مرفاوی انتقاد کرده‌اند، گفت: من معتقدم برخی تفکرات به بازیکنان استرس می‌داد، هرچند باید بگویم هر مربی تاکتیک خاص خودش را دارد. در اکثر بازی‌ها ۹۹درصد فکر ما به دفاع کردن بود و شما می‌توانید بازی‌های ما مقابل نفت، استقلال و سپاهان را آنالیز کنید که چگونه دفاع می‌کردیم. به عنوان مثال در بازی با نفت فقط لطف خدا بود که توانستیم ببریم، چون باید می‌باختیم.

هافبک فصل گذشته صبا در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: من همیشه دوست دارم صادقانه و منصفانه حرف بزنم. به‌عنوان مثال بعد از بازی با استقلال گفتم که به تفکرات کادر فنی باختیم، ولی بعدا نیمکت‌نشین شدم. بعد از آخرین باختی که مقابل استقلال خوزستان داشتیم آقای مرفاوی بدون خداحافظی سرش را پایین انداخت و ورزشگاه را ترک کرد. او حتی یک خسته نباشید به شاگردانش نگفت و حتی خداحافظی هم نکرد.

دهنوی افزود: من برای مرفاوی احترام قائل هستم، ولی او گاهی اوقات کارهای نادرستی انجام می‌داد. من معتقدم بازیکنان کوچکترین کوتاهی یا کم‌کاری در طول فصل نداشتند و تمام تلاش خود را برای موفقیت صبا انجام داده‌اند. من باید از رضا عنایتی تشکر کنم که همه‌جوره پشت باشگاه ایستاد، همچنین آقای کشوری‌فرد که یک‌نفره تلاش می‌کرد تا شرایط باشگاه را درست کند. ما فقط به‌دلیل اتفاقات نیم فصل اول نتوانستیم در لیگ برتر بمانیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *