دواین جانسون در فیلم Fast and Furious 9 حضور نخواهد داشت

مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) در طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین مجموعه‌های هالیوود تبدیل شده که فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، اولین فیلم فرعی این مجموعه خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) شاهد بازگشت لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام، هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانسون تایید کرده که او قرار نیست در قسمت جدید مجموعه اصلی بازگردد. در مصاحبه با MTV News، جانسون توضیح داد که فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) به زودی برای اکران در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و او یا استاتهام قرار نیست در آن حضور داشته باشند. جانسون گفت:

این برنامه همیشه برای رشد و گسترش مجموعه فیلم Fast and Furious وجود داشته است. در حال حاضر ما قرار نیست در فیلم Fast 9 حضور داشته باشیم، چرا که آن‌ها آماده هستند تا به زودی فیلمبرداری آن را شروع کنند، اما چه کسی در مورد Fast 10 و انتهای جاده خبر دارد. چون حقیقت این است که هابز و دام هنوز کار ناتمامی دارند.

وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، تهیه کننده مجموعه فیلم Fast and Furious نیز هست و پیش از این می‌دانیم که او و جانسون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) درگیر شده بودند و پس از آن خبرهایی مبنی بر عدم بازگشت جانسون در قسمت نهم این مجموعه شنیده شد. دیزل اخیرا تایید کرده که از ماه آینده فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 از ماه آینده در لندن آغاز خواهد شد. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *