با وجود اختلاف علنی بین وین دیزل و دواین جانسون در طی فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، گزارش شده است که هر دوی آنها برای فیلم سریع و خشن ۹ باز خواهند گشت. این سری فیلم اکشن در قسمت پنجم خود با ورود دواین جانسون و قدرت بازی و گیرایی اش جان تازه ای گرفت و در فیلم ششم نیز نقش او به عنوان هابز بیشتر شد. تا حد زیادی در فیلم Furious 7 او از معرکه کنار بود، ولی با وجود چرخش دومینیک تورتو و قرار گرفتن در مقابل خانواده ی دوست داشتنی اش در فیلم سرنوشت خشمگین، دو کاراکتر هم در فیلم و هم در زندگی واقعی در تضاد قرار گرفتند.

در روزهای نهایی فیلمبرداری فیلم هشتم این سری فیلم، دواین جانسون این بحث و اختلاف را عمومی کرد. نتیجه ی دشمنی این دو ستاره ی فیلم سبب شد که هیچ صحنه ای را تقریبا با یکدیگر نباشد ولی به نظر می رسد که این موضوع برای فیلم سریع و خشن ۹ تغییر خواهد کرد.

گزارش ها از منابع نزدیک به تولید حاکی از این است که هر دو بازیگر یعنی وین دیزل و دواین جانسون برای سریع و خشن ۹ باز خواهند گشت و بنا بر گزارش، چندین ملاقات صورت گرفته است تا آنها اختلافاتشان را کنار بگذارند. در حالی که هر دو بازیگر از افشای آنچه که باعث نزاع بینشان شده است، خودداری می کنند ولی گزارش ها بیان می کند که اختلاف بیشتر به دلیل نقش های رقابتی و تمایلشان برای اینکه چهره ی این سری فیلم باشند، بوده است.

زیاد تعجب برانگیز و شوکه کننده نیست که هر دو بازیگر برای یک فیلم دیگر از این سری فیلم ها باز می گردند. فقط یک استثنا در این میان می باشد، وین دیزل در هر فیلم ظاهر شده است، در حالی که جانسون همچنان برگه برنده ی خود در باکس آفیس را در دست دارد که او را به یکی از مطلوب ترین نام ها برای هر سری فیلم تبدیل می کند. با اینکه این دو چیزی را وصله نکردند ولی از همین الان بحث هایی برای ساخت نسخه ی فرعی ای از فیلم با کاراکتر هابز وجود دارد. حال که بنا بر گزارش ها، اختلافات بین این دو بازیگر کنار گذاشته شده است، پس حضور هر دو بازیگر با فیلم سریع و خشن ۹ بر روی پرده ی نقره ای قطعی خواهد بود.

برای یک سری فیلم که همچنان به موفقیت ادامه می دهد، بازگشت دو ستاره ی بزرگ برای فیلم نهم، یک نشانه ی بسیار خوب است. امیدواریم که در فیلم دیگر نیز صحنه هایی از کاراکتر دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام نیز ببینیم.

بیاتومگ

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *