همانطور که تولید یکی از بزرگترین پروژه های ابرقهرمانی امروز دنیای سینما یعنی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) رو به جلو حرکت می کند، بازیگر فیلم، رابرت داونی جونیور در شبکه اجتماعی خود تصویری از خود به همراه برخی از بازیگران فیلم شامل بندیکت کامبربچ، مارک روفالو و بندیکت ووانگ به هنگام ناهار خوردنشان منتشر کرده است. چیز خاصی در مورد تصویر و رابطه داشتن با فیلم وجود ندارد ولی با این حال، دیدن انتقام جویان در کنار یکدیگر سرگرمی خودش را دارد. کنار هم قرار گرفتن دکتر استرنج، آیرون من، هالک و ووانگ تازه آغاز ماجرا است. اوایل این هفته، اسکارلت جوهانسون قول صحنه ای با حضور ۳۲۲ شخصیت متخلف از دنیای مارول را داده است.

فیلمبرداری دنباله ی فیلم انتقام جویان از روز دوشنبه تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن ۱۳۹۵) شروع شده است و در آن جاش برولین نقش تانوس را بازی می کند و قرار است کاراکترهای فیلم نگهبانان کهکشان نیز در فیلم حضور داشته باشند.

دیگر بازیگران فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت نیز شامل کریس اوانز، کریس همسوورث، آنتونی مککی، پاول بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دون چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زوئی سالدانا، پام کلمنتیف، شان گان، تام هلند و جاش برولین می باشد.

این فیلم قرار است در ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود و احتمالا باید آن را گران ترین و البته بزرگترین پروژه ی مارول نیز دانست. فیلم چهارم انتقام جویان نیز که هنوز عنوانی ندارد در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۳ می ۲۰۱۹) به روی پرده خواهد رفت.

تصویر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)

 

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *