با دور کردن این 4 عادت از خود، به یک مدیر موفق تبدیل شوید

برای تبدیل‌ شدن به یک رهبر و یا مدیر خوب حتما نیازی نیست که کارهای بسیار سختی انجام دهید، شاید تنها کافی باشد عادات و مهارت های غیر مفید را از زندگی خود کاملا پاک کنید.

عده ی بسیار زیادی تصور می کنند که با یادگیری مهارت ها و عادت های جدید می توانند به یک رهبر خوب تبدیل شوند اما گاهی اوقات ترک عادت های نامفید و کارهایی که بهای زیادی به آن‌ ها می‌دهید، بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود. در ادامه ۴ عادت آورده شده که ترک آنها کمک زیادی به تبدیل شدن به یک رهبر خوب خواهد کرد.

۱- سپری مدت ‌زمان بسیار زیاد در شبکه ‌های اجتماعی

شاید وقت گذراندن زیاد در شبکه های اجتماعی و دنبال کردن زندگی افراد معروف، غیر ازین که وقت و انرژی شما را بگیرد، نتیجه ی دیگری در بر نداشته باشد. اگر به جای وقت صرف کردن در این شبکه ها وقت با ارزش خود را به کتاب خواندن و مطالب مفید اختصاص دهید، می توانید موفقیت بیشتری کسب کنید.

شبکه‌های اجتماعی در بسیاری مواقع کاری می کند که رؤیاهای دیگران تبدیل به اهداف زندگی شما شوند. تبدیل شدن به یک رهبر خوب به پول شما بستگی ندارد بلکه موفقیت در رهبری به مسائل مهم دیگری بستگی دارد، به توانایی شما و اینکه چقدر به دیگران انرژی داده و کمک کنید که به بهترینِ خود تبدیل شوند.

۲- یادگیری از برنامه‌های تلویزیونی

شاید برنامه های بسیاری در تلویزیون پخش شود که از رفتارهای موثر در تبدیل شدن به یک مدیر خوب بگویند اما به جای این برنامه های تلویزیونی بهتر است که سعی کنید نمونه ‌هایی از رهبری خوب و بد را در دنیای واقعی بیابید و با بررسی و تحلیل عملکرد آن ‌ها، برای بهتر شدن رفتارهای خودتان تصمیم بگیرید.

۳- گوش نواختن به موسیقی در طول مسیر

بسیاری از افراد عادت دارند که در طول مسیر خود به موزیک های مورد علاقه خود گوش دهند. شاید این موضوع بد نباشد اما بهتر این است که سعی کنید از وقتی که در اختیار دارید استفاده بهتری داشته باشید. به عنوان مثال به پادکست‌ هایی که در آن ‌ها با مدیر عامل‌های موفق مصاحبه شده گوش دهید و از آنها درس های زیادی بگیرید و به تجربه ی خود بیافزایید.

۴- فکر کردن به قهرمان بودن

بسیاری از افراد فکر می کنند که باید تمام کارهایشان را خود انجام دهند و دیگران را نادیده بگیرند. اما باید بدانند که برای موفقیت و پیشرفت باید کارها را با دیگران تقسیم کرده و آنها را با خود همراه کنند. لازم نیست که رهبر در تمام کارها قهرمان باشد بلکه باید افراد با استعداد را در کنار خود جمع کرده و از آنها نیز کمک بگیرد تا نتیجه بهتر و پربارتری حاصل شود.

تانی کال

Vitrino

  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *