«دوشیزه مارول» اولین شخصیت ابرقهرمان مسلمان به دنیای سینمایی مارول می‌آید

استودیوی مارول پس از گذشت یک دهه فیلمسازی، سرانجام سال آینده با «کاپیتان مارول» برای اولین بار فیلمی با شخصیت اصلی زن روی پرده می‌برد. با این حال، به گفته «کوین فایگی» رئیس استودیوی مارول، «کارول دنورز» یا همان «کایتان مارول» ممکن است تنها شخصیت مارول نامی نباشد که به دنیای سینمایی مارول وارد می‌شود. وی به تازگی تأیید کرده است که برنامه‌هایی برای تولید فیلم «دوشیزه مارول» یا «کامالا خان» دارد.

فایگی در مصاحبه‌ای با BBC در مورد احتمال حضور ابرقهرمان مسلمان دوشیزه مارول، در دنیای سینمایی مارول می‌گوید از نحوه و زمان ورود این شخصیت نمی‌تواند سخنی بگوید اما می‌تواند تأیید کند که فیلم لایو-اکشن دوشیزه مارول در دست ساخت است. در دنیای مارول خان یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی اهل ایالت نیوجرسی با توانایی تغییر شکل است

در این مصاحبه فایگی توضیح می‌دهد که در حال حاضر استودیو مشغول فیلمبرداری «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن» در نقش اصلی، در ایالت کالیفرنیا است و معرفی شخصیت کامالا پس از کارول صورت می‌گیرد. فایگی در ادامه می‌گوید: «شخصیت مسلمان دوشیزه مارول در کتاب‌های کامیک از شخصیت «کاپیتان مارول» الهام گرفته شده و ما پس از معرفی «کاپیتان مارول» قطعاً برای او برنامه‌هایی خواهیم داشت.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *