طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا دولت بولیوی حاضر به دیدن کشور خود به شیوه‌ی به نمایش در آمده در بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands (کشوری که توسط گروه کارتل مواد مخدر اداره می‌شود) نیست و در همین راستا یک شکایت نامه برای سفارت فرانسه فرستاده است.

کارلوس رومرو، وزیر کشور بولیوی، اعلام کرده که از حکومت فرانسه خواسته‌اند تا در نحوه به تصویر کشیدن آمریکای جنوبی در بازی Ghost Recon Wildlands مداخله کرده و اگر این کار صورت نگیرد و کمپانی یوبی سافت، ناشر بازی، همکاری نکند، از طریق قانون اقدام خواهند کرد. وی در این باره می‌گوید:

ما بر روی تصمیم خود مصمم هستیم (پیگیری از طریق مراجع قانونی). ولی در ابتدای کار تصمیم داریم از طریق صحبت‌های دیپلماتیک این مسئله را حل کنیم.

در همین راستا کمپانی یوبیسافت طی یک گفت و گوی با رویترز اعلام کرد که این بازی صرفا یک داستان غیر واقعی است و دلیل انتخاب کشور بولیوی از سوی تیم سازنده مناظر دیدنی و فرهنگ غنی این کشور بوده است. یوبی سافت در این باره می‌گوید:

با وجود اینکه روند و اتفاقات بازی با بولیوی امروزی متفاوت است، امیدواریم دنیای داخل بازی و محیط‌ها به مدل واقعی خود نزدیک باشند.

با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست که آیا دولت فرانسه در این موضوع دخالت خواهد کرد یا خیر. با این حال باید منتظر ماند تا ببینیم اتفاقات چگونه پیش خواهند رفت و واقعا دولت بولیوی از طریق مراجع قانونی اقدامی خواهد کرد یا نه.

Zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *