بزودی نقدهای عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر می‌شود اما تا آن زمان برخی از مراجع مشهور و معتبر که به شکل فیزیکی مجله منتشر می‌کنند، نقدهای خود را در شماره جدید مجله قرار داده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم، همانطور که پیش از این مشاهده کردید، مجله EDGE با انتشار اولین نقد، The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به نوزدهمین بازی تاریخ تبدیل کرد که از این مجله مشهور و معتبر امتیاز کامل 10 را دریافت می‌کند و اکنون این عنوان یک رکورد فوق‌العاده دیگر را نیز ثبت کرده است.

بتازگی مجله آلمانی و پرطرفدار GamePro، نقد خود از بازی را در شماره جدید مجله قرار داده است. بیشترین امتیازی که این مجله به یک عنوان اعطا کرده، امتیاز 95 است که به بازی GTA IV تعلق گرفت و به طور مثال عنوانی نظیر The Witcher 3: Wild Hunt از این مجله امتیاز 91 را دریافت کرده بود و سایر عناوین مطرح نسل هشتم نیز همین شرایط را دارند.

این مجله سخت‌گیر و مشهور آلمانی به بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild امتیاز 94 را اعطا کرده است که با این امتیاز این عنوان به دومین بازی برتر تاریخ این مجله و بهترین بازی نسل هشتم از دید این مجله تبدیل می‌شود.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild روز جمعه بصورت رسمی بر روی Wii U و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *