«دووین جانسون» از نقشی می‌گوید که در نهایت به «تام کروز» رسید

«دووین جانسون» به تازگی فاش کرده است که در رقابت برای کسب نقشی که به شدت دوست داشته مغلوب «تام کروز» می‌شود اما در واقع خوشحال است که در آن فیلم بازی نکرده. «راک» فاش می‌کند که به‌شدت مشتاق بازی در نقش «جک ریچر» بوده است. این نقش در نهایت به «تام کروز» رسید.

جانسون در جلسه‌ی پرسش و پاسخی از طریق فیسبوک توضیح می‌دهد: «در هالیوود، بازیگران به نوعی در یک جعبه قرار گرفته‌اند. بازیگرانی وجود دارند که می‌توانند برای نقش‌های معینی رقابت کنند زیرا ظاهر، رنگ پوست خصوصیات خاصی دارند. خوشبختانه، افراد زیادی به من شباهت ندارند. بنابراین یک خوش‌شانس بوده‌ام که تمام نقش‌های من از ابتدای دوران بازیگری‌ برای خود من طراحی شده – به استثنای «جک ریچر». قضیه به ده سال قبل برمی‌گردد و من در جایگاه بسیار متفاوتی قرار داشتم. تام [کروز] بزرگ‌ترین ستاره‌ی سینما در جهان بود اما من نه.»

فیلم‌ «جک ریچر» با بازی جانسون ممکن بود بسیار نسبت به نقش کروز متفاوت باشد. جانسون فکر می‌کرد که از نظر جسمانی آماده‌ی بازی در این نقش است اما تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند که مسیر دیگری انتخاب کنند. او توضیح می‌دهد: «با من تماس گرفتند و گفتند: «این نقش را نگرفتی.» ببینید، حتی نمی‌دانستم که این فرصت ممکن است به من داده شود، اما اطرافیانم مرا به این باور رساندند که این احتمال وجود دارد. با خود فکر کردم که چرا من این نقش را بازی نکنم؟»

دیری نمی‌گذرد که یونیورسال با جانسون تماس می‌گیرد تا ببیند آیا او حاضر است نقش کوتاهی در «سریع و خشن» بازی کند یا نه. او اضافه می‌کند: «به آن‌ها گفتم نگران پولش نباشید. وضعیتم در حال حاضر خوب است. اگر شخصیتی خلق کنم که مردم دوست داشته باشند و با فرهنگ زمانه به شکل جذابی گره خورده باشد، پول هم خواهد آمد. گفتند قبول است.»

جانسون در این چندگانه نقش هابز را بازی می‌کند، کشتی‌گیر سابقی که وجه اشتراک زیادی با خود جانسون دارد. «راک» اضافه می‌کند خوشحال است که در نقش «جک ریچر» بازی نکرده زیرا شخصیتی شناخته شده در سراسر دنیا بوده و او این امکان را نمی‌توانسته داشته باشد که تغییری در او ایجاد کند.

جانسون اخیراً «جومانجی: مرحله‌ی بعد» را روی پرده داشته و قرار بود تابستان امسال «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) او توسط دیزنی اکران شود اما این پروژه به دنبال تعطیلی سالن‌های سینما در آمریکا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. او پیش از شیوع ویروس کرونا در حال فیلمبرداری «وضعیت قرمز» (Red Notice) به همراه «رایان رینولدز» و «گل گدوت» بود. «جیک کسدن» کارگردان جومانجی نیز به تازگی تأیید کرده است که تمامی بازیگران قبلی برای دست کم یک قسمت دیگر بازخواهند گشت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *