با گذشت زمان، شاهد تولید دوچرخه های الکتریکی سبک تر و زیباتری هستیم. کمپانی Propella به تازگی نسل جدیدی از e-bike های خود را معرفی کرده که در نگاه اول فرق چندانی با یک دوچرخه معمولی نداشته و با آنها اشتباه گرفته می شود. به گفته کمپانی سازنده، تجربه دوچرخه سواری با Propella 2.0 مشابه تجربه دوچرخه سواری با دوچرخه های معمولی بوده و باتری آن در مقایسه با سایر محصولات رقیب، ۱۵ درصد کوچکتر بوده و همچنین وزن آن تا ۸ درصد کمتر بوده و سبکتر محسوب می شود.

در طراحی این دوچرخه، با هدف ایجاد پلی میان دوچرخه های معمولی و الکتریکی، از ویژگی های مربوط به طراحی مینیمالیستی بهره گرفته شده و در نتیجه با دوچرخه ای زیبا و سبک روبرو هستیم. این دوچرخه تنها ۱۵٫۵ کیلوگرم وزن داشته و طبق گفته سازنده جزو دسته وسایل حمل و نقل سبک محسوب می شود. بالاترین سرعتی که برای این e-bike در نظر گرفته شده ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

در برخورد اول، باتری این دوچرخه با یک بطری آب اشتباه گرفته می شود – این باتری بر روی میله پایینی دوچرخه قرار گرفته و دارای تکنولوژی لیتیوم یون پاناسونیک است. این باتری ۳۶ ولتی را می توان در عرض دو ساعت و نیم شارژ کرده و تا ۶۴ کیلومتر با آن به دوچرخه سواری پرداخت. بر روی باتری Propella 2.0 یک قفل ضد سرقت قرار داده شده که می توان از طریق آن باتری را از دوچرخه جدا کرده و برای شارژ شدن به برق وصل کرد. موتور هاب دنده ای و ۲۵۰ واتی این دوچرخه در چرخ پشتی قرار گرفته کاملا بی صدا و بی نیاز از تعمیرات و نگهداری خاصی است. نمایشگر LED قرار گرفته شده در یکی از دسته های این دوچرخه نیز به دوچرخه سواران اجازه انتخاب سطح مربوط به پدال کمکی را می دهد.

کمپین مربوط به این پروژه که در وبسایت کراودفاندینگ Indiegogo قرار داده شده، هنوز یک ماه دیگر تا به پایان رسیدن اش زمان باقی مانده و تا به الان توانسته تقریبا ۵۰ هزار دلار از ۶۰ هزار دلار سرمایه مورد نیاز خود را تامین کند.

Vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *