به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، مدیر بخش اکس‌باکس کمپانی مایکروسافت فیل اسپنسر طی مصاحبه‌ای با وبسایت IGN تاکید کرد که مایکروسافت در حال ساخت عناوین جدید و بزرگی است.

اسپنسر: “من به لاین‌آپ امسالمان بسیار افتخار می‌کنم. گرچه قبلا هم این را گفته‌ام، ولی امسال برای ما بسیار جالب خواهد بود. ما امسال Gears و Halo اول‌شخص نداریم و این موضوع دوپهلو است. عده‌ای از مردم از چرخه‌ی هرساله‌ی Gears/Forza/Halo انتقاد می‌کردند. ولی امسال که آن‌ها را نداریم می‌گویند مایکروسافت به دردسر افتاده. ولی من به Crack Down 3، State of Decay 2 و Sea of Thieves نگاه می‌کنم. من دارم اوقات خوشی را Halo Wars 2 سپری می‌کنم و شاید چیزهایی هم باشند که هنوز در مورد آن‌ها صحبت نکرده‌ایم. ولی این را قبول دارم که در بلندمدت وجود یک لاین‌آپ قوی از عناوین فرست‌پارتی برای بیزینس ضروری است. در این مدت که به عنوان مدیر فعالیت داشتم از موقعیت خود استفاده کردم تا کارهای بیشتری انجام دهم. و فکر می‌کنم اثبات این‌ها در پایان کارهایی ست که ما انجام می‌دهیم و از این طریق می‌توان قضاوت کرد.

بنظر شما منظور اسپنسر از چیزهایی که هنوز در موردشان صحبت نشده چیست؟ آیا عناوین معرفی نشده‌ای برای اکس‌باکس‌وان وجود دارد؟ بهرحال تا E3 باید صبر کرد.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *