کری فیشر پیش از درگذشتش در آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ بازی در فیلم هشتم «جنگ ستارگان» را به اتمام برده و در آن در نقش پرنسس لیا ظاهر شده بود و به نظر می‌رسید که قرار است نقشی تعیین کننده در فیلم نهم نیز داشته باشد. با این وجود کمپانی دیزنی برنامه‌ای زنده کردن مجدد این بازیگر را به صورت دیجیتالی (مانند آنچه در فیلم سریع و خشن برای «پاول واکر» دیدیم) در فیلم بعدی رد کرد.
کری فیشر در نقش «پرنسس لیا» - جنگ ستارگان 1977
کری فیشر در نقش «پرنسس لیا» – جنگ ستارگان ۱۹۷۷

این در حالی است که برنامه شبانه بی‌بی‌سی اعلام کرد کمپانی دیزنی در حال گفتگو با خانواده ی بازیگر تازه فوت شده ی جنگ ستارگان، کری فیشر است تا امتیاز زنده کردن دیجیتالی وی را از آنها به دست آورد.
فیشر در جوانی و سال ۱۹۷۷ در نقش پرنسس لیا در فیلم اصلی «جنگ ستارگان» بازی کرده بود و در نهایت در فیلم هفتم نیز در کنار هریسون فورد با همین نقش جلوی دوربین رفت.

کری فیشر در جنگ ستارگان: قسمت هفتم - 2015
کری فیشر در جنگ ستارگان: قسمت هفتم – ۲۰۱۵

گفته می‌شود به جز فیلم نهم، ساخت بازی‌های ویدیویی از این مجموعه نیز بدون حضور او ممکن است مختل شود. این در حالی است که این بازیگر قسمت هشتم را که به کارگردانی رایان جانسون ساخته شده به تازگی به پایان برده بود و اگر قرار باشد جلوه‌های تصویری دیجیتالی مورد توجه قرار بگیرد برای قسمت نهم خواهد بود.
در هر حال دیزنی این احتمال را در کرده است، بدون این که توضیح دهد چه جایگزینی برای فیلم بعدی خواهد داشت.

دوفصل

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *