دیزنی خواهان بازگشت «جانی دپ» به فیلم‌های Pirates of the Caribbean

دیزنی یک سال پس از قطع همکاری خواهان بازگشت «جانی دپ» به سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» است. پس از قطع همکاری دیزنی با دپ در دسامبر ۲۰۱۸، «شان بیلی»، مدیر عامل اجرایی شرکت والت دیزنی اعلام کرد که استودیو «به دنبال ایجاد تغییر در انرژی و موضوع فیلم» است. حالا با توجه به تغییرات جدید ایجاد شده در پرونده ۵۰ میلیون دلاری دپ علیه همسر سابقش «امبر هرد»، کمپانی دیزنی نیز تصمیم به همکاری دوباره با این بازیگر گرفته است.

به گفته یک منبع نزدیک به استودیو «تغییرات اخیر در پرونده قضایی دپ باعث شده تا برخی از مسئولین ترسو برای بازگشت او جلسات پشت پرده برگزار کنند.» دپ در شکایت خود مدعی شده که فرد خشن در رابطه آن‌ها هرد بوده است. در جلسه هفته گذشته پیام‌هایی از سوی دپ خوانده شد که وی در آن‌ها هرد را تهدید به آتش زدن کرده بود. دپ همچنین شکایتی علیه ناشران سان به دلیل انتشار مقاله‌ی دروغ درباره اعمال خشونت علیه هرد کرده است.

دپ تا به حال در طی چهارده سال پنج بار در نقش «کاپیتان جک» ظاهر شد. فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» به عنوان دوازدهمین سری فیلم‌های پرفروش تاریخ مجموعاً ۴.۵ میلیارد دلار فروش جهانی داشته است.

آخرین فیلم این سری «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند» در سال ۲۰۱۷ اکران شد. «یواخیم رانینگ» کارگردان فیلم اعلام کرد که این تنها آغاز ماجراجویی نهایی است. در سال ۲۰۱۷ دپ در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» حضور پیدا کرد. وی از سال ۲۰۱۶ درگیر پرونده خشونت خانگی علیه هرد شده بود و حضورش در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» با مخالفت‌های بسیاری همراه شد تا جایی که «جی کی رولینگ» مجبور به دفاع از او شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *