دیزنی+ سریال تلویزیونی Percy Jackson را می‌سازد

دیزنی‌+ در حال توسعه‌ی اقتباس تلویزیونی از «پرسی جکسون» (Percy Jackson) است. «ریک رایردن» نویسنده‌ی این مجموعه کتاب پنجشنبه در صفحه‌ی توئیترش تولید این سریال را تأیید کرد. «بکی رایردان» همسر ریک هفته‌ی گذشته احتمال توسعه‌ی سریال از کتاب‌های همسرش را تقویت کرده و کمپینی مجازی به راه انداخته بود.

رایردن در توئیتر می‌نویسد: «ما از ایده‌ی تولید یک سریال لایو-اکشن با کیفیت که داستان پنج کتاب «پرسی جکسون» را دنبال می‌کند بسیار هیجان‌زده‌ایم.» او به هواداران اطمینان خاطر داد که او و همسرش در «تمامی جنبه‌های سریال» مشارکت خواهند کرد. اطلاعات دیگری در مورد سریال منتشر نشده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند پروژه در استودیوی فاکس ۲۱ تولید می‌شود و در مورد نوجوانی است که کشف می‌کند از نوادگان یک خدای یونانی است و می‌کوشد به نزاع میان خدایان پایان دهد.

کتاب «پرسی جکسون» رایردن در مورد «پرسی جکسون» ۱۲ ساله است که کشف می‌کند فرزند «پوسایدن» یا «خدای دریا» است. فاکس قرن بیستم از دو جلد اول کتاب‌ها چند فیلم به تولید رسانده است. «پرسی جکسون و المپ‌نشینان: دزد صاعقه» در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی «کریس کلمبوس» ساخته شد. قسمت دوم «پرسی جکسون: دریای هیولاها» بود که تابستان سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت. این دو فیلم در مجموع نزدیک به ۴۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

کتاب‌های رایردن تاکنون به ۴۲ زبان ترجمه شده و بیش از ۳۰ میلیون کپی از آن‌ها در ایالات متحده به فروش رفته است. این کتاب‌ها به دیگر مدیوم‌ها از جمله رمان‌های مصور هم راه یافته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *