دیزنی از نام و لوگوی سرویس استریمینگ جدید خود رونمایی کرد؛ تأیید رسمی سریال «لوکی»

دیزنی پنجشنبه شب گزارش مالی سالانه خود را شاید برای آخرین بار پیش از ادغام رسمی با استودیوی فاکس قرن بیست و یکم منتشر کرد تا با رشد ۵۰ درصدی درآمدزایی به لطف فروش بالای انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» و «مرد-مورچه‌ای و زنبورک» وال استریت را راضی نگه داشته باشد.

«باب ایگر» مدیر عامل دیزنی به دنبال انتشار این خبر اعلام کرد که سرویس استریمینگ جدید این کمپانی که برای رقابت با نت‌فلیکس به وجود آمده، «دیزنی+» یا «دیزنی پلاس» (Disney+) نام خواهد داشت. این درحالی است که پیش از این به صورت غیررسمی گزارش شده بود این شبکه «دیزنی پلی» نام دارد.

قرارداد ادغام فاکس قرن بیست و یکم که توسط «روپرت مرداک» و پسرانش مدیریت می‌شود، اوایل سال آینده میلادی نهایی خواهد شد. از آنجا که فاکس ۳۰ درصد از سهام سرویس هولو را در اختیار دارد، ایگر تأکید کرده است که این شبکه اینترنتی می‌تواند به راحتی در کنار «دیزنی پلاس» به فعالیت خود ادامه دهد. وی می‌گوید هولو به ارائه محتوای عمومی می‌پردازد و «دیزنی پلاس» رویکردی خانوادگی دارد. ایگر ضمناً اعلام کرد که پیش‌درآمد «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» در دست ساخت است و از «دیزنی پلاس» پخش خواهد شد.

[هشدار: حاوی اسپویلر از «جنگ بی‌نهایت»]

علاوه بر این ایگر به صورت رسمی تأیید کرد که سریال شخصیت «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» در این شبکه اینترنتی تولید می‌شود. با توجه به سرنوشت «لوکی» در «جنگ بی‌نهایت» و دنیای سینمایی مارول، هنوز دقیقاً مشخص نیست سریال این شخصیت در چه مقطع زمانی روایت می‌شود. پس از آنکه «لوکی» در فیلم به دست «تانوس» خفه شد، برخی گمان بردند که شاید او هنوز زنده باشد، اما هیدلستون این مسئله را تأیید نکرده است.

هیدلستون اخیراً در مصاحبه‌ای توضیح داده: «نظریه‌های شگفت‌آوری در این خصوص می‌شنوم. یک روز در پارکی در لندن نشسته بودم که شخصی به من نزدیک شد و پس از احوالپرسی گفت، «هی، ببین ما باید پاسخ این سؤال را بدانیم. دفعات قبلی که لوکی می‌میرد او با دست راست خود جنجر می‌زند اما این بار با دست چپش این کار را می‌کند.» گفتم: عجب دقت خارق‌العاده‌ای به جزئیات داری.»

هیدلستون اوایل سال جاری میلادی نیز در مصاحبه‌ای اظهار کرده بود: «فکر نمی‌کنم لوکی شخصیتی حقیقتاً شیطانی داشته باشد. هیچ‌وقت چنین نبوده است، حتی در اساطیر نورس یا اسکاندیناوی. لوکی شخصیت بسیار مهم، مرموز و حقه‌بازی دارد. او کسی است که خدایان در مقاطعی می‌خواستند. او در اساطیر اسکاندیناوی نماد هرج‌ومرج در مقابل نظم است و هرج‌ومرج چیزی است که گاهی باید وجود داشته باشد. ازگارد بدون او ازگارد نمی‌بود.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *