مت دیمن نقش دلال فراری معروف را بازی می‌کند

مت دیمن خودش را برای بازی در نقش مارک ریچ سرمایه‌دار و دلال فراری آماده می‌کند. استودیو یونیورسال در صدد است ماجرای زندگی این تاجر میلیاردر را در پروژه‌ای به تهیه‌کنندگی جان کرازینسکی به تصویر بکشد. عنوان این پروژه سینمایی که در مراحل اولیه تهیه و تولید است «پادشاه نفت» اعلام شده است.

به نوشته ددلاین، دو فیلمنامه‌نویس شامل جو شارپنل و آنا واترهاوس سناریوی این پروژه سینمایی را بر اساس کتاب زندگینامه‌ای «پادشاه نفت: زندگی‌های مخفیانه مارک ریچ» خواهند نوشت. این کتاب که نوشته دنیل امان مولف و روزنامه‌نگار اهل سوییس است اولین بار در سال 2009 روانه بازار نشر شد.

ریچ در سال 2000 از سوی رییس جمهور بیل کلینتن در آخرین روزهای ریاستش در کاخ سفید مورد عفو قرار گرفت. او در سال 1983، به اتهام ارتکاب 65 فقره عمل مجرمانه از جمله فرار از پرداخت مالیات تحت تعقیب بود. او در سوییس به سر می‌برد که پرونده اتهاماتش به جریان افتاد و بقیه عمرش را خارج از ایالات متحده سپری کرد تا سال 2013 که در سن 78 سالگی از دنیا رفت.

دیمن و کرازینسکی که اخیرا فیلم موفق «یک جای ساکت» را بر پرده سینماها داشت، پیش‌تر هم در تولیدفیلم برنده جایزه اسکار «منچستر بای دسی» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *