مت دیمون بابت اظهارنظرش درباره آزار جنسی عذرخواهی کرد

مت دیمون بازیگر محبوب هالیوود بابت اظهار نظر عجولانه اش درباره جنبش آزار جنسی اخیر عذرخواهی و ابراز تاسف کرد.

مت دیمون بابت اظهارات جنجالی‌اش درباره جنبش مقابله با آزار جنسی عذرخواهی و تاکید کرد: «ای کاش پیش از قضاوت و داوری، بیش‌تر گوش داده بودم.» بازیگر «کوچک‌سازی» که دیروز صبح در برنامه تلویزیونی «تودی شو» حاضر شده بود، پیش از این در یکی دیگر از مصاحبه‌های تلویزیونی اخیرش گفته بود آزار و اذیت جنسی باید بر اساس «طیفی از رفتارها» داوری شود. با این حال، دیمون 47 ساله این‌بار از موضع پیشینش فاصله گرفت و گفت برایش مهم است بیش از این، نمک به زخم هیچ‌کس نپاشد و به همین دلیل بابت حرف‌هایی که قبلا زده، بسیار متاسف است.

همزمان با قدرت گرفتن جنبش «تایمز آپ»، دیمون توضیح داد: «بسیاری از زنانی که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند از دوستان عزیز من هستند که بسیار دوست‌شان دارم و برای‌شان احترام قایلم و از کاری که انجام می‌دهند حمایت می‌کنم و دلم می‌خواهد در ایجاد این تغییر سهم داشته باشم و همراه با جریان پیش بروم. اما بهتر است عقب‌تر بایستم و برای مدتی دهانم را ببندم.»

دیمون پیش از بیان عذرخواهی‌اش شدیدا در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر با هجمه انتقادهای تند و تیز روبه‌رو شده بود. مینی درایور بازیگر نقش مقابل او در «ویل هانتینگ خوب» در واکنش به اظهارنظر دیمون نوشته: «خدا خدا، جدا؟» و در پاسخ به کاربری که سعی کرده بود از دیمون دفاع کند نوشت: «نه. نباید برای سوءاستفاده سلسله مراتب قایل شوید. و حق ندارید به زنان بگویید چون میزان خشونتی جزئی بوده پس نباید به اندازه زنی که مورد تجاوز قرار گرفته آزار ببینند و رنج بکشند.»

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *