«دیمین لوییس» نقش شهردار جنجالی تورنتو را بازی می‌کند

یک فیلم سینمایی بلند در مورد «راب فورد» شهردار سابق تورنتو با بازی «دیمین لوییس» ساخته می‌شود. فیلبرداری این پروژه که «این شهر را اداره کن» (Run This Town) نام گرفته، هم اکنون در تورنتو در حال انجام است.

مجله کیت، که مصاحبه‌ای با لوییس انجام داده، گزارش داده است این بازیگر با روش اندام‌سازی این نقش را ایفا خواهد کرد. جزئیات دیگری درباره این فیلم منتشر نشده، اما می‌دانیم که قصه در مورد گزارشگری با بازی «بن پلت» است که سعی دارد از رسوایی یک سیاستمدار پرده بردارد. منشیان این سیاستمدار نیز که «نینا دوبرو» و «مینا مسعود» نقش آن‌ها را بازی می‌کنند تلاش می‌کنند به هر قیمتی این رسوایی را مخفی نگه دارند. «اسکات اسپیدمن» و «جنیفر ال» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سیاستمدار قصه فیلم، بنابر تأیید هالیوود ریپورتر، همان فورد آتشین مزاج خواهد بود و فیلم پشت پرده آخرین سال شهرداری وی را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های دیگر فیلم ساختگی هستند.

فورد در خلال سال‌های 2010 تا 2014 شهردار تورنتور بود و در حین انجام وظیفه در این سال‌ها، ویدئوی استعمال کوکایین از وی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و چندین بار به آزار جنسی متهم گشت. او در سال 2016 و در سن 46 سالگی درگذشت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *