دیوید لینچ هیچوقت به ساخت فصل‌های بیشتری از Twin Peaks نه نمی‌گوید

سریال Twin Peaks: The Return تصورات و خیالات بینندگان را در طول تابستان به هم ریخته و از آنجایی‌که قسمت نهایی آن نامشخص ماند و سرنوشت دال کوپر مشخص نشد، این پرسش مطرح می‌شود که آیا برگشتی به شهر در شمال غربی اقیانوس آرام صورت می‌گیرد یا نه. اگرچه کارگردان این سریال، دیوید لینچ (David Lynch) شاید فکر کند الان زمان مناسبی برای بیان این مسئله باشد اما یاد گرفته که آن‌هایی که در هالیوود فعالیت دارند وقتی پای سریال محبوبی مانند تویین پیکس در میان است، هیچوقت از کلمه هرگز استفاده نمی کنند.‌

تقریبا ۲۶ سال طول کشید تا لینچ و همکارش، مارک فراست (Mark Frost) بخش “برگشت” را بسازند و اگر امیدوارند که هنوز داستان کوپر، آدری هورن یا ترومان به پایان نرسیده، پس خیلی طرفداران این سریال را منتظر نخواهند گذاشت. هرچند فصل ۱۸ قسمتی امسال تابستان توجه زیادی به خود جلب نکرد و مخاطب چندانی نداشت، مدیر شبکه، دیوید نوینز (David Nevins) آماده ی همکاری مجدد با لینچ و فراست است.

حرف لینچ که گفته “هیچوقت نگو هرگز” در مصاحبه طولانی این کارگردان با THR برای اولین بار شنیده شد، جایی‌که او از احساسش درباره سریال جدیدی به سبک خودش صحبت کرد هرچند مراقب بود خیلی جزئیات را فاش نکند. این‌بار با توجه به سوالاتی که درباره سری برگشت مطرح شد، لینچ به شیوه‌ای نامشخص صحبت کرد و ابتدا گفت:

راستش رو بخواید، نمی‌دونم. هنوز زوده دربارش حرف بزنیم. فقط می‌تونم اینو بگم که یاد گرفتم بگم هیچوقت نگو هرگز.

این جواب جالبی برای آن‌هایی که بی‌صبرانه منتظر سرنوشت کوپر هستند، نیست. اما برای آن‌هایی که حس کردند پایان داستان می‌تواند کمی مشخص و واضح باشد، باید بگوییم که وقتی از لینچ پرسیده شد که آیا قسمت پایانی هیجانی است یا تفکربرانگیز خواهد بود، گفت:

خیلی دوست ندارم راجع به این چیزها حرف بزنم. اما همیشه معتقد بودم که میشه گاهی رویاپردازی کرد.

 

باید منتظر ماند و دید که تویین پیکس برای مخاطبانش چه در چنته خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *