دیو باتیستا از حضورش در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 مطمئن نیست

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر گفت که از بازگشتش به دنیای سینمایی مارول پس از فیلم Avengers 4 مطمئن نیست.

ماه تیر امسال بود که والت دیزنی در یک تصمیم جنجالی جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کرد. همچنین به‌تازگی مراحل پیش تولید این فیلم تا زمان نامشخصی برای یافتن یک کارگردان مناسب برای جانشینی گان، متوقف شده است. از زمان اخراج گان توسط دیزنی، شاهد اعتراضات دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر، در مصاحبه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به این تصمیم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باتیستا از بازگشتش به دنیای سینمایی مارول چندان مطمئن نیست.

در مصاحبه با جاناتان راس در شبکه ملی، باتیستا بار دیگر به اخراج گان توسط دیزنی واکنش نشان داد. این ستاره سابق WWE گفت که او برای فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) باز خواهد گشت، اما در مورد بازگشت به فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 چندان مطمئن نیست. باتیستا گفت:

این یک گفتگوی بسیار تلخ است؛ من اصلا از کاری که با گان انجام داده‌اند، خوشحال و راضی نیستم. آن‌ها ساخت فیلم را تا مدت نامشخصی متوقف کرده‌اند. می‌خواهم با شما صادق باشم؛ پس از حوادث اخیر مطمئن نیستم که بخواهم دوباره با دیزنی کار کنم.

در حال حاضر باتیستا به‌خاطر تعهدی که دارد، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید قسمت چهارم فیلم Avengers (انتقام جویان) حضور خواهد داشت، اما اگر او قصد ادامه دادن نداشته باشد، ممکن است این موضوع باعث ایجاد تغییراتی در مورد آینده شخصیت درکس در دنیای سینمایی مارول شود. با این حال، بسیار بعید است که باتیستا برای دریافت دستمزد بیشتر این مصاحبه را انجام داده باشد و او حتی اخیرا از امکان بازگشتش به WWE خبر داده است. در حال حاضر آینده فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 روشن نیست، اما مارول استودیو مراحل انتخاب کارگردان جدید این فیلم را ادامه خواهد داد. همچنین دیزنی تصمیم دارد تا از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان نیز استفاده کند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *