ذره‌بینی برای بزرگنمایی 300 درصدی صفحه‌نمایش گوشی‌ها

اگر شما هم مانند میلیون‌های کاربر دیگر از گوشی خود به عنوان سینمای خانگی شخصی استفاده می‌کنید، احتمالا به این گجت جالب علاقه‌مند خواهید شد. ذره‌‌بینی مخصوص بزرگنمایی صفحه‌ نمایش گوشی‌های هوشمند !

کاربرد

گسترش شگفت انگیز استفاده از گوشی‌های هوشمند، هر روز خلاقیت عده زیادی از افراد علاقه‌مند را شکوفا می‌کند که نتیجه آن ابداعات گوناگون، به‌درد نخور و به‌درد بخور و جالب است. یکی از این گجت‌های ساخته شده، ذره‌بینی برای تماشای راحت و بدون درد‌سر صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند است؛ هر چند طی این چند سال اخیر همواره شرکت‌های بزرگ تولید گوشی، سعی نموده‌اند سایز صفحات نمایش خود را افزایش دهند اما باز هم در برخی موارد، خوانایی متون برای بسیاری از افراد با اشکال انجام می‌گیرد. همچنین با افزایش کیفیت و رزولوشن صفحات نمایش و عرضه فرمت‌های ویدیوی با کیفیت‌های فول ‌اچ‌دی و اولترا اچ‌دی، ارایه اینترنت‌های نسل ۴G و ۵G و افزایش تلویزیون‌های اینترنتی، تمایل افراد به تماشای فیلم، کلیپ و موزیک ویدیو بر روی گوشی‌های هوشمند خودشان بیشتر شده است. به همین سبب ابداع ذره‌بینی که به‌توان با آن دید بهتری نسبت به صفحه نمایش داشت، از نوآوری‌های جذابی بوده که توسط چند شرکت از جمله Olixar ،Magna Vision و … ارایه شده است. افزایش تا ۳۰۰ درصد بدون کاهش کیفیت توسط این گجت‌ می‌تواند گوشی هوشمند را به یک تبلت هفت اینچی بدل سازد.

ویژگی‌ها

شاید اگر به زیر و بم ویندوز آشنا باشید و به یاد ذره‌بین ویندوز بیافتید احتمالا از نحوه بزرگ‌نمایی آن خاطره خوبی ندارید اما باید گفت که این ذره‌بین بسیار کاراتر است و تصویر نهایی با تصویر اصلی گوشی تفاوتی نخواهد داشت! همچنین پایه‌دار بودن، سبک، تاشو و قابل حمل بودنش سبب راحتی استفاده از آن شده است؛ دیگر لازم نیست موقع تماشای فیلم، گوشی خود را نگاه دارید بلکه می‌توانید بر روی مبل لم بدهید، بسته چیپس خود را در دست بگیرید و مشغول تماشای ویدیو شوید!

این گجت تقریبا با تمامی برند‌های مشهور و گمنام گوشی سازگار است. همه سیستم عامل‌های اندروید، آی‌او‌اس، ویندوزفون و … بدون مشکل در زیر این ذره‌بین عرض اندام خواهند کرد. از گوشی‌های هوشمند اپل، سامسونگ، سونی و ال‌جی گرفته تا نوکیا، موتورولا، گوگل، مایکروسافت، بلک‌بری، اچ‌تی‌سی و هواوی!

باید این نکته را اضافه کرد که قیمت کمتر از ۱۰ دلاری آن، خرید این گجت را بسیار به صرفه نموده‌ است.

تانی کال

آی تی رسان

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *