خانه ورزش اخبار ورزش رئال مادرید ۲ – ۰ بارسلونا؛ قهرمانی مقتدرانه شاگردان زیدان در سوپرکاپ اسپانیا

رئال مادرید ۲ – ۰ بارسلونا؛ قهرمانی مقتدرانه شاگردان زیدان در سوپرکاپ اسپانیا

0

 تیم زیدان در غیاب بیل و رونالدو با پیروزی مقابل بارسلونا، بعد از فتح سوپرکاپ اروپا، دومین جام فصل جدید را هم درو کردند تا سرمربی فرانسوی تاکنون در مجموع ۷ قهرمانی برای رئال مادرید کسب کرده باشد.

رئال مادرید بازی را فوق العاده مسلط و هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل زیبایی رسید؛ در دقیقه ‘۴ آسنسیو، جواهر ارزشمند ترکیب زیدان پشت محوطه صاحب توپ شد و با ضربه ای تماشایی و زیبا از راه دور دروازه بارسلونا را در میان نگاهه ای تراشتگن باز کرد تا در مجموع حساب کار ۴-۱ شود. بعد از این گل فشار میزبان تا حدودی فروکش کرد و بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت و در چند صحنه توسط مسی خطرناک ظاهر شدند اما با واکنش ناواس راه به جایی نبرد.

دقیقه ‘۳۳ لوکاس وازکز داخل محوطه بارسا صاحب توپ شد و در موقعیتی ایده آل با پای چپ ضربه اش را زد که توپ به تیر عمودی برخورد کرد و به زمین برگشت. رئال مادرید کاملاً تیم برتر میدان بود و بارسلونا به هیچ وجه در حد و اندازه های خود ظاهر نشده بود و همین گل دوم مادریدی ها را به دنبال داشت؛ در دقیقه ‘۳۸ سانتر زمینی مارسلو از سمت چپ با کنترل بنزما و سپس چرخش و شوت پای چپ محکم او همراه شد تا حساب کار ۲-۰ شود.

نیمه اول بازی با پیروزی ۲-۰ رئال مادرید همراه شد و حالا تیم زیدان در ۶۸ بازی رسمی متوالی موفق به گلزنی شده و در مجموع با نتیجه ۵-۱ در آستانه فتح سوپرکاپ اسپانیا، دومین جام فصل جدید است.

دقیقه ‘۵۰ جرارد پیکه جای خود را به نلسون سمدو داد و در دقیفه ‘۵۲ جدی ترین موقعیت بارسلونا توسط مسی خلق شد اما گل نشد؛ نفوذ ستاره آرژانتینی به داخل محوطه و ضربه ای که زد و توپ با برخورد به تیر افقی دروزاه، روی خط فرود آمد و گل نشد. دقیقه ‘۶۱ کاسمیرو هم جای کواچیچ را گرفت. دقیقه ‘۷۰ شوت مسی از پشت محوطه توسط ناواس دفع شد و در برگشت ضربه سر شیرجه ای سوارز به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ‘۷۴ مارکو آسنسیو، زننده گل اول رئال مادرید جای خود را به تئو هرناندز داد. دقیقه ‘۸۰ هم سبایوس به عنوان آخرین تعویض زیدان جانشین کروس شد. بازی در حالیکه آرام تر دنبال می شد با دهمین قهرمانی رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا پایان یافت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

 

۱۷۷۱

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *