خانه ورزش اخبار ورزش رئال مادرید ۵ – ۰ گرانادا؛ ایستادن زیدان بر قله شکست ناپذیری تاریخ اسپانیا

رئال مادرید ۵ – ۰ گرانادا؛ ایستادن زیدان بر قله شکست ناپذیری تاریخ اسپانیا

0

تیم رئال مادرید از هفته هفدهم رقابت های لالیگا موفق شد در خانه با نتیجه پر گل و سنگین ۵-۰ از سد تیم گرانادا عبور کند.

بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با شکوه خاصی آغاز شد؛ مراسم کوتاهی که برای رونمایی از چهارمین توپ طلای کریستیانو رونالدو مقابل تماشاگران خانگی برگزار شد، با حضور اسطوره هایی چون لوئیز فیگو، رونالدو نازاریو، زین الدین زیدان، مایکل اوون، فابیو کاناوارو و کاکا همراه شد و در پایان خنتو توپ طلا را به ستاره پرتغالی داد.

رئال مادرید با این برد به رکورد ۳۹ بازی بدون شکست رسید. با این نتیجه در پایان هفته شانزدهم ۴۰ امتیازی شد و فاصله ۶ امتیازی اش با بارسلونا در رده دوم جدول را حفظ کرد.

دقیقه ‘۱۲ (۱-۰)(ایسکو): توپی که بازیکنان گرانادا لو دادند، پشت محوطه به بنزما رسید و این مهاجم فرانسوی با پای خود به ایسکو، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا هافبک اسپانیایی با ضربه ای زمینی از زیر دستان اوچوا توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه ‘۲۱ (۲-۰)(کریم بنزما): تیم زیدان به گل دوم دست یافت؛ شوت مودریچ از پشت محوطه با دفع ناقص اوچوا همراه شد تا بنزما در ریباند با فرصت طلبی و راحت دروازه خالی پیش روی خود را باز کند.

دقیقه ‘۲۷ (۳-۰)(کریستیانو رونالدو): رئال مادرید از هر فرصت جدی خود در این دیدار به یک گل دست یافت؛ این بار حرکت زیبای مارسلو از سمت چپ و ارسال او به روی دروازه، با ضربه سر قاطع ستاره پرتغالی وارد دروازه گرانادا شد تا شکست سنگینی در انتظار این تیم نگون بخت باشد.

دقیقه ‘۳۱ (۴-۰)(ایسکو): این روند یک طرفه ادامه داشت و این بار نوبت ایسکو بود تا از فرصت حضور در ترکیب اصلی نهایت استفاده را بکند؛ حرکت مودریچ از سمت راست و پاس رو به جلوی او به دهانه دروازه، با ضربه بغل پا و تمام کننده ایسکو وارد دروازه شد.

دقیقه ‘۳۷: پاس بنزما به ایسکو در پشت محوطه، با ضربه فنی و تماشایی این بازیکن همراه شد که این بار اوچوا با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه اول این دیدار با همان نتیجه ۴-۰ به سود شاگردان زیدان پایان یافت تا این تیم روند ۳۹ بازی بدون شکست را با قاطعیت ثبت کند و خیال خود از بابت این پیروزی نیز راحت شود؛ در آغاز نیمه دوم، تونی کروس جای خود را به خامس رودریگز داد.

دقیقه ‘۴۶: ضربه پای چپ زمینی بنزما در شروع نیمه دوم از داخل محوطه با واکنش خوب اوچوا برگشت داده شد.

دقیقه ‘۵۰: مارکو آسنسیو هم به جای ایسکو وارد میدان شد تا ستاره اسپانیایی فرصت هت‌تریک را از دست بدهد.

دقیقه ‘۵۸ (۵-۰)(کاسمیرو): گلباران گرانادا ادامه داشت؛ ضربه ایستگاهی تماشایی خامس که از سمت راست به روی دروازه فرستاده شد، کات زیبایی به خود گرفت و در مقابل تیر دو با ضربه بغل پای کاسمیرو به خوبی درون دروازه قرار گرفت.

 دقیقه ‘۷۱: ضربه آزاد خامس از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه ‘۸۸: ضربه رونالدو از درون محوطه جریمه با عکس العمل اوچوا راهی کرنر شد.


ترکیب دو تیم و آمار بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *