رئیس Venturebeat آقای تاکاهاشی و رئیس استدیوهای Turtle Rock آقای استیو گُلداشتاین در دانشگاه کالیفرنیا سخنرانی داشتند که صحبت‌ها به موضوعات مختلفی از صنعت بازی هم گسترش پیدا کرد که اگر علاقه‌مند هستید کل این سخنرانی را در اینجا می‌توانید بخوانید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، گلدشتاین از کم بودن ریسک در بازار کنسول‌ها گفت. البته این شخص تمجید بسیاری از یک تولیدی کنسول کرد: نینتندو.

او می‌گوید:

«همین‌طور به نظر من نینتندو از قبل از جریانی که در بازار کنسول‌ها وجود داشته به دور بوده است. آیا سوییچ حتی یک کنسول است؟قابل حمل است؟چه وسیله‌ای است؟ حرکت هوشمندانه‌ای کردند چرا که من فکر می‌کنم آن‌ها متوجه هستند که مردم به دنبال تفریح به صورت قابل حمل هستند. چیزی که آن‌ها بتوانند با خودشان همیشه و در هر کجا حمل کنند. نمی‌توانم بگویم که از چند نفر این جمله را شنیدم که می‌گویند: «پسر، سوییچ واقعا فوق‌العاده است. درحال بازی روی تلویزیون بودم و سپس آن را برداشتم و به تختم بردم و Zelda بازی کردنم را ادامه دادم». این یک حرکت بزرگ برای این شرکت بود.»

درست به نظر می‌رسد. با این که هنوز هم برای نتیجه‌گیری درباره Switch زود است اما سیستم چندگانه نینتندو بسیار خوب فروش می‌رود. در گزارش ماه قبل NPD تایید شد که Nintendo Switch بیشترین فروش را بین سیستم‌های دیگر داشته و Mario Kart 8 Deluxe پر فروش‌ترین بازی ماه شده است. باید دید که Switchh می‌تواند هم‌چنان در این ماه هم فروش خوب خود را ادامه دهد یا خیر. البته فروش این کنسول آن‌قدر خوب است که نیاز بازار نینتندو را ملزم کرد تا ۱۸۸ میلیون واحد به تولید سوییچ اضافه کند.

با این حال نمی‌توان این گفته گلدشتاین را به این صورت برداشت کرد که بازی بعدی Turtle Rock برای Switch هم منتشر می‌شود. اگرچه که چندان هم این امر دور از ذهن نیست چرا که برای این بازی، Unreal Engine 4 در نظر گرفته شده است. قرار است بازی این سازنده در دنیایی تاریک و فانتزی و به صورت چند نفره و شوتر اول شخص باشد. این پروژه اواخر ۲۰۱۶ معرفی شد و گفته شده به صورت مجانی قابل دریافت بوده و توسط Perfect World Entartainment در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. امیدواریم که مقداری از این بازی نیز در E3 2017 ببینیم.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *