«رابرت ریچاردسون» فیلمبردار فیلم «Once Upon a Time in Hollywood» شد

برنده جایزه اسکار بهترین سینماتوگرافی، «رابرت ریچاردسون»، فیلمبرداری فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو» به نام «Once Upon a Time in Hollywood» را بر عهده گرفت. این پنجمین باری است که «ریچاردسون» و «تارانتینو» با هم همکاری می‌کنند. بازیگران معروفی از جمله «مارگو رابی»، «برت رینولدز»، «برد پیت» و «لئوناردو دیکاپریو» با «تارانتینو» در این فیلم همکاری خواهند کرد. «ریچارسون» و «تارانتینو» در چهار فیلم اخیر او همکاری کردند و «ریچاردسون» نامزدی اسکار برای «Inglorious Basterds»، «Django Unchained» و «The Hateful Eight» بدست آورد.

او همچنین سه بار برای فیلم‌های «JFK»، «The Aviator» و «Hugo» برنده جایزه اسکار شده است. این فیلم درباره دو بازیگر سالخورده با بازی «پیت» و «دیکاپریو» است که سعی دارند به صحنه هالیوود بازگردند. از قضا «شارون تیت» با بازی «مارگو رابی» در همسایگی آن‌ها زندگی می‌کند. اگرچه برخی از این فیلم به عنوان فیلم چارلز منسون «تارانتینو» یاد می‌کنند، این کارگردان معتقد است که فیلم بیشتر حول محور قتل‌هایی است که او مرتکب شده است.

همچنین دیروز اعلام شد که «تیموتی اولیفانت» در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است. «تیم راث»، «کرت راسل» و «مایکل مدسن» نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری فیلم «Once Upon a Time in Hollywood» در تابستان امسال شروع خواهد شد و در روز 9 آگوست 2019 نیز به سینما خواهد آمد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *