«رابین رایت» باور دارد که «کوین اسپیسی» لایق شانسی دیگر است

پس از وارد شدن چندین اتهام آزار جنسی به «کوین اسپیسی»، این بازیگر معروف هالیوودی عزت و احترام خود را از دست داد، از سریال «House of Cards» اخراج شد و اکران آخرین فیلم او به طرز مفتضحانه‌ای با شکست روبرو شد. «رایت» بازیگر، همکار و همسر «اسپیسی» در سریال «House of Cards» در رابطه با احتمال بازگشت او به دنیای سینما به خبرگزاری پورتر ادیت گفت:

من نمی‌دانم در این رابطه باید چه بگویم، واقعاً نمی‌دانم. به نظر من هر انسانی توانایی تغییر دارد … و در همین راستا، به شانس دوباره یا هر چیز که به این رفتار گفته می‌شود. به نظر من این کار نشان دهنده رشد است.

«رایت» پیشتر در برنامه تودِی گفته بود که رابطه او و «اسپیسی» کاملاً رابطه‌ای حرفه‌ای بوده است.

من و «کوین» تنها در هنگام فیلم‌برداری و بین آن با هم ارتباط داشتیم. من خیلی … او را نمی‌شناختم. من تنها می‌دانستم که او بازیگر بسیار فوق‌العاده‌ای است. پس از اخراج او در نوامبر 2017 همه‌ی دست اندرکاران فیلم شوکه شده بودند و می‌ترسیدند. همه می‌ترسیدند که شغل خود را از دست دهند. به خاطر جو حاکم آن زمان، همه چیز خیلی حساس بود … می‌دانید، ماجرای «هاروی واینستین»، همه می‌گفتند باید پروژه تعطیل شود زیرا در غیر این صورت جنبه بدی داشت و ممکن بود به نظر برسد که ما داریم از چیزی بد دفاع می‌کنیم و به آن ارج و غرب می‎دهیم. من معتقد بودم که باید پروژه را تا انتها ادامه دهیم و بر عهد خود ثابت‌قدم باشیم. به خاطر کسانی که طرفدار سریال بودند. چرا شکست را قبول کنیم؟

او همچنین در رابطه با پایان سریال و خداحافظی با دست‌اندرکاران گفت:

خیلی ناراحت کننده است. من همکارانم را خیلی دوست داشتم. ما ارتباط خیلی نزدیکی با هم داشتیم و مانند یک خانواده بودیم. پایان سریال شبیه به ترک خانه بود و من خیلی احساساتی شده بودم. خدای من، چقدر گریه کردم. هم ناراحت بودم هم خوشحال که بالاخره سریال را با موفقیت به پایان رساندیم.

«رایت» همچنین اذعان داشت که از زمان شروع این شایعات با «اسپیسی» ارتباطی نداشته است اما اگر «اسپیسی» دوست داشته باشد می‌تواند با او صحبت کند.

من برای تمام کسانی که زندگی‌شان به صورت همگانی از هم پاشید احساس تأسف می‌کنم. واقعاً بسیار غیر قابل تصور است. ما در یک فیلم یا سریال حضور پیدا می‌کنیم و بینندگان آن را می‌بینند. چرا باید زنگی شخصی ما نیز برای عموم باز باشد؟ من از این جنبه این حرفه متنفرم. واقعاً خیلی متجاوزانه است. من معتقدم که زندگی هر کس باید شخصی باشد، مثبت، منفی، میانه رو، هر چیزی … نه نظر من به کسی ربطی ندارد. البته من در رابطه با جنبش «#MeToo» صحبت نمی‌کنم … من درباره رسانه‌ها حرف می‌زنم. این عدم وجود حاشیه امنیت از آن‌ها واقعاً حس بدی است. ناگهان یک غریبه تصمیم می‌گیرد که تو را می‌شناسد و دقیقاً می‌داند شما چه شخصیتی دارید … به نظر من که این کار یک جرم است، جرم واقعی.

فصل ششم سریال «House of Cards» در روز دوم نوامبر سال 2018 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *