راز بزرگ سریال The Walking Dead برملا شد

[اسپویلر از فصل نهم] سریال‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند صحنه به قتل رسیدن چندین کودک توسط یک زن حامله را به خوبی به تصویر بکشند در حالی که در نهایت آن زن هنوز به عنوان شخصیت مثبت به نظر برسد. قسمت ۱۴ فصل ۹ سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) یکی از بهترین و خشن‌ترین قسمت‌های کل سریال از زمانی که «کارول» به «لیزی» گفته بود به گل‌ها نگاه کند، به حساب می‌آید.

شاید بتوان گفت که دلیل شک‌آور بودن این قسمت این است که قسمت «زخم‌ها» (Scars) کاملاً دور از انتظار بود. این قسمت مانند یک توقف ناگهانی میان یک جنگ آرام بود و در حالی شکه‌کننده بود که در قالب کلی داستان کاملاً قابل درک است و در نهایت دلیل ایزوله بودن شخصیت «میشون» مشخص می‌شود. این فصل با جهشی هفت ساله از ابتدا برای تماشاچیان سؤال‌برانگیز بوده و چه اتفاقاتی از زمان جدایی «ریک» افتاده که باعث از بین رفتن رابطه‌ی خوب در بین چندین اجتماع و تبدیل «میشون» از کسی که به دنبال والا داشتن امید «کارل» بود به کسی که تنها به زنده ماندن مردمش اهمیت می‌دهد شده است.

قسمت «زخم‌ها» بیشتر در قالب فلش‌بک‌های متعدد بود. «داریل»، «کانی» و «لیدیا»، «هنری» زخمی را برای درمان به الکساندریا می‎آورند و «میشون» از ورود افراد به هیل تاپ ناراضی است به خصوص حضور «لیدیا» برای او ناخوشایند است. «میشون» تلاشی برای پنهان کردن بی‌اعتمادی خود به دیگران ندارد و از اینکه به دیگران اجازه حضور در جشن پادشاهی را داده ناراضی است. پس از مدتی، «داریل» برای خبر دادن به «کارول» به همراه بقیه می‌رود.

این قسمت شروعی برای تغییر رفتار «میشون» بود. «میشون» اجازه ورود فردی زخمی را به الکساندریا می‌دهد که در ادامه مشخص می‌شود دوست صمیمی او در دانشگاه بوده است. این زن که به کمک نیاز دارد به «میشون» می‌گوید که از بچه‌های بی‌سرپرست زیادی نگه‌داری می‌کند. در تمام این لحظات مشخص است که اتفاق ناخوشایندی در شرف افتادن است. یک شب، دوست سابق «میشون» تصمیم به عملی کردن نقشه‌اش می‌گیرد و مشخص است که این بار اولی نیست که این کار را انجام می‌دادند. بچه‌ها محافظان غذا و امکانات را می‌کشتند و پس از دزدیدن همه چیز از راه فاضلاب فرار می‌کردند.

«میشون» برای محافظت از مردمش مجبور به کشتن کودکان می‌شود در حالی که خود حامله است. بازی «دانای گوریرا» در این سریال قابل ستایش است و نبودش در سریال از فصل آینده احساس خواهد شد. به نظر می‌رسد که مرگ شخصیت‌های اصلی برای سریال «مردگان متحرک» بیش از اینکه مفید باشد مضر است. قسمت ۱۴ فصل ۹ پس از انتشار در ترند جهانی رتبه اول را به دست آورد. این قسمت نشان داد که سریال «مردگان متحرک» نیازی به کشتن شخصیت‌های اصلی برای خوب بودن ندارد و با برنامه‌ریزی درست می‌تواند موفقیت بیشتری به دست آورد. فصل نهم سریال «مردگان متحرک» هنوز به پایان نرسیده و به نظر می‌رسد طرفداران این سریال می‌توانند انتظار اتفاقات بیشتری را در دو قسمت باقیمانده داشته باشند. فصل دهم این سریال پرطرفدار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *