خانه ورزش اخبار ورزش راموس: بردن را به گلزنی ترجیح می دهم/ مودریچ: یوونتوس حریف مشکلی خواهد بود

راموس: بردن را به گلزنی ترجیح می دهم/ مودریچ: یوونتوس حریف مشکلی خواهد بود

0

مودریچ، ناچو، راموس و آسنسیو هم در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کردند.

مودریچ:”مثل همه تیمهای ایتالیایی، یووه هم حریف مشکلی خواهد بود”
بازی مقابل یوونتوس:”خوب تمرین کرده ایم. این هفته سه، چهار جلسه تمرینی دیگر داریم تا برای بازی آماده شویم و شنبه پیروز شویم. توقع بازی مشکلی را دارم. یووه هم مثل تمامی تیمهای ایتالیایی حریف مشکلی خواهد بود. یووه خط دفاعی خیلی خوبی دارد اما صرفا به خاطر دفاعشان به فینال نرسیدند. ما همه تلاشمان را برای پیروزی انجام می دهیم. از نظر من رئال مادرید بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله دنیا را دارد. در همه بازیهای فصلمان گل زدیم.”

پیغام به هواداران:“به خاطر کل سال از آنها متشکریم. حالا نیاز به آخرین هل دادن از سوی آنها از طریق تلویزیون یا سکوها داریم. همه تلاشمان را انجام می دهیم تا قهرمان شویم.”

ناچو:”سیستم چرخشی کل تیم را سرحال نگه داشته است”
بازی رئال مادرید و یوونتوس:“انگیزه زیادی دارم چرا که بازی خاصی است. تیم آماده است و انگیزه زیادی داریم. مثل همه فینال ها مشکل خواهد بود. تجربه دو فینال اروپایی را داریم. باید سخت تلاش کنیم و امیدواریم برنده شویم.”

شرایط بدنی تیم :” از نظر بدنی آماده هستیم. مربی با سیستم چرخشی تیم را آماده نگه داشته و برای قهرمانی و چنین بازیهایی انگیزه زیادی داریم. همه بازیکنان در جریان بازی هستند. همه سرحال هستند و این آمادگی به سود تیم خواهد بود. از حمایتی که هواداران در طول سال داشتند تشکر می کنیم. حالا به آخرین مرحله رسیدیم و باید متحد باشیم.”

راموس:”برد را به گلزنی ترجیح می دهم”
روند گلزنی: بی نظیر است اگر دوباره بتوانم گل بزنم و لحظه جادویی دیگری داشته باشم اما اگر بخواهم منطقی حرف بزنم بردن را بیش از گلزنی ترجیح می دهم. امیدوارم که زودترسرنوشت بازی را تعیین کنیم و کار به استرس نکشد چرا که برای بیماران قلبی مناسب نخواهد بود. امیدوارم که هواداران لذت ببرند و زیاد منتظر برد نمانند. هر دو تیم کارشان را از صفر آغاز می کنند. نباید برای این بازی عقده داشته باشیم هر چند که می دانیم که می توانیم دو گانه تاریخی را ثبت کنیم. روی ضربات ایستگاهی می توانیم به حریف ضربه بزنیم هر چند که نقشه بازی مربوط به زیزو خواهد بود.”

تغییر قدرت:“وقتی تیمهای دیگر برنده می شدند فشار زیادی را تحمل می کردیم اما حالا بیشتر می توانیم لذت ببریم.”

توپ طلا:“کاناوارو به عنوان یک مدافع توپ طلا را برد. من ببرم؟ چرا که نه؟ اما حالا فقط به قهرمانی اروپا فکر می کنم.”

یوونتوس:”بهترین ویژگی آنها تیمی بودنشان است. هیگواین با انگیزه کار می کند و بازیکنان خوبی دارند. بازی مشکلی خواهد بود. بوفون هم یک اسطوره و یک الگوست و سنش سد راه نشان دادن توانایی هایش نیست.”

آسنسیو:”سعی می کنم در فینال استرس نداشته باشم”
بازی رئال و یووه:“یووه عالی دفاع می کند و خط حمله با کیفیتی دارد. باید فوتبال خودمان را ارائه دهیم. باید توپ را داشته باشیم و موقعیت ایجاد کنیم  از حمایت هواداران متشکریم و همه تلاشمان را در فینال انجام می دهیم.”

شرایط خودش:”فصل خیلی خوبی داشتم. بازیهای مهمی داشتم و حالا فینال لیگ قهرمانان مانده است. می خواهیم سال را به بهترین شکل تمام کنیم. سعی می کنم برای فینال هم مثل دیگر بازیها آماده شوم هر چند که مشکل است. کار خودم را می کنم. استرس ندارم و سعی می کنم مثل همیشه باشم.”

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *