خانه ورزش اخبار ورزش راموس: پیکه همیشه در تیم ملی الگوی خوبی بوده و نباید هو شود

راموس: پیکه همیشه در تیم ملی الگوی خوبی بوده و نباید هو شود

0

این دیدار که در قالب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، فردا شب در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. راموس در موردخط دفاعی قدرتمند ایتالیا گفت:

ایتالیا تیم بزرگی است؛ نه فقط از لحاظ دفاعی بلکه به صورت سنتی آنها همیشه تیم مستحکمی بوده اند و نفوذ به آنها سخت است. همچنین بازیکنان با کیفیت زیادی در خط حمله دارند. فردا چیز های زیادی برای هر دو تیم در خطر است، و حضور در جام جهانی به این مسابقه بستگی دارد، اما ما در خانه هستیم که تیم های میهمان را موظف به احترام گذاشتن می کند؛ امیدواریم که حمایت زیادی از جانب هوادارانمان دریافت کنیم. بازی خاصی خواهد بود، و برای عاشقان فوتبال روز منحصر به فردی است. سعی می کنیم فلسفه خود را تحمیل کنیم و هر سه امتیاز را به دست آوریم.

پایان موفق ترین نسل فوتبال اسپانیا:

من به صورت روزمره زندگی می کنم و سعی دارم از هر لحظه این ورزش فوق العاده لذت ببرم. به این فکر نمی کنم که ممکن است آخرین جام جهانی خود را تجربه کنم بلکه برعکس؛ تنها به هدفی که داریم و آن حضور در روسیه است، فکر می کنم اگر به شما بگویم که در فکر خداحافظی از تیم ملی هستم (در پایان جام جهانی) دروغ گفته ام. سعی می کنم کارنامه ام را تا جایی که می توانم ادامه دهم چون فوتبال شادی زیادی برای من به ارمغان آورده است – اگر چیزی شما را خوشحال می کند چرا پایان آن را بخواهید؟

آسنسیو:

او در لحظه ای طلایی قرار دارد اما مهم است که به یاد داشته باشیم، تعریف و تمجید بیش از حد برای بازیکنان جوان خوب نیست. او آرام و به دور از غرور است… همانطور که گفتم، برای او خوب نیست که در رئال مادرید یا تیم ملی تحت فشار باشد. او فقط باید از این لحظات لذت ببرد. او بازیکن فوق العاده ای است. همه روند رشد و پیشرفت به خودش بستگی دارد. وظیفه من به عنوان کاپیتان، توصیه کردن به بازیکنان جوان تر است. فکر نمی کنم مارکو مشکلی داشته باشد یا اجازه دهد که چنین مسائلی وارد ذهنش شوند.

سوت زدن برای پیکه:

مسئله سوت زدن همواره هنگامی که در اردوی تیم ملی هستیم رخ می دهد و همیشه سوالاتی وجود دارد. ما احساسات خود را کاملاً مشخص کرده ایم – بار ها گفته ایم بازیکنانی که پیراهن تیم ملی را به تن می کنند و برای این کشور به میدان می روند، شایسته نهایت احترام هستند. پیکه همواره در تیم ملی الگوی خوبی بوده است و از هواداران می خواهیم که حامی ما باشند تا حس کنیم که در خانه هستیم. تمام بلیط بازی های قبلی در برنابئو به فروش رسید و با حمایت هواداران، ما پرواز خواهیم کرد. این چیزی است که می خواهیم چون همگی متحد هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم. هو کردن بازیکنان به هیچکس کمک نمی کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *