«رامین جوادی» با آهنگسازی برای فصل هشتم Game of Thrones نامزد دریافت جایزه گرمی شد

نامزدهای گرمی ۲۰۲۰ معرفی شدند و نام «رامین جوادی» آهنگساز «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. او مشخصاً در بخش بهترین آهنگسازی براری رسانه‌های تصویری نامزد دریافت جایزه است. او چند سال قبل با فصل هفتم «بازی تاج‌وتخت» هم نامزد دریافت این جایزه شده اما رقابت را به «جاستین هرویتز» آهنگساز «لا لا لند» واگذار کرده بود.

جوادی امسال «آلن سیلوستری» آهنگساز «انتقام‌جویان: آخر بازی»، «هیلدور گودنادوتیر» با سریال «چرنوبیل»، «هانس زیمر» با «شیر شاه» و «مارک شیمن» و «اسکات ویتمن» با «مری پاپینز بازمی‌گردد» را در مقابل دارد، اما به نظر می‌رسد که نسبت به رقبا از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار باشد. قطعه‌ی «شاه شب» (The Night King) او برای فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» با استقبال هواداران مواجه شد و بسیاری از منتقدین آهنگسازی او برای این فصل را از معدود نقاط قوت سریال دانستند.

گرمی فرصت مناسبی برای تقدیر از جوادی به خاطر خلق قطعات فراموش‌نشدنی «خداحافظ برادر» (Goodbye Brother)، «باران‌های کستمیر» (The Rains of Castamere) و «نور هفت» (The Light of the Seven) در اختیار دارد.

اخیراً گزارش شده بود که احتمال آهنگسازی جوادی برای فیلم ابرقهرمانی «جاودانان» (The Eternals) مارول وجود دارد. این فیلم پرخرج قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و یکی از فیلم‌های کلیدی استودیو در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود. «ریچارد مدن» و «کیت هرینگتون» ستارگان «بازی تاج‌وتخت» و «انجلینا جولی» از جمله بازیگران این فیلم پرستاره‌اند.

جوادی در سال ۲۰۰۸ آهنگسازی «مرد آهنی» را هم برای مارول برعهده گرفت و نامزد گرمی هم شد. اما در آن سال هم «جیمز نیوتن هاوارد» و «هانس زیمر» با «شوالیه‌ی تاریکی» جایزه را به خانه بردند.

شصت و دومین مراسم گرمی ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۶ بهمن ماه ۱۳۹۸) برگزار می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *