«راندا روسی» برای بازی در فیلم «Kill Bill 3» اظهار علاقه کرد

«راندا روسی» بازیگر فیلم جدید «Mile 22» در مصاحبه‌ای عنوان کرد که در صورت ساخت فیلم «Kill Bill Vol. 3»، علاقه دارد که در این فیلم در نقش دختر «بیاترس کیدو» حضور یابد.

فکر نمی‌کنم هرگز این فیلم ساخته شود اما پیشاپیش اعلام می‌کنم که در صورت ساخته شدن دوست دارم در نقش «بی بی کیدو» در «Kill Bill 3» حضور یابم و با «کوئینتین تارانتینو» همکاری کنم.

«روسی» آشنایی زیادی با مبارزه دارد و پیش از حرفه سینمایی برنده جایزه در مبارزات UFC و WWE بوده است. او همچنین در فیلم «Furious 7» به همراه «لتی رودریگز» نشان داد که می‌تواند نقش جنگجو را به خوبی بازی کند. در طی سال‌های پس از پایان فیلم «Kill Bill Vol. 2»، «تارانتینو» بارها برای ساخت «Kill Bill Vol. 3» اعلام علاقه کرده است. در سال 2016 او اعلام کرد که با «اوما ترمن» درباره احتمال ساخت قسمت سوم این فیلم صحبت کرده اما پس از آن «تارانتینو» به ساخت فیلم‌های دیگر مشغول شد.

نهمین فیلم «تارانتینو» داستان قتل 1960 چارلز منسون را بازگو می‌کند. «Once Upon a Time in Hollywood» قرار است در ماه جولای سال 2019 اکران شود. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور او در فیلم «Star Trek» به عنوان کارگردان به گوش می‌رسد. «تارانتینو» بارها اعلام کرده است که پس از ساخت دهمین فیلم خود از دنیای کارگردانی کناره گیری خواهد کرد، در این صورت اگر او تصمیم به ساخت «Star Trek» بگیرد پروژه «Kill Bill Vol. 3» به طور قطع هرگر اتفاق نخواهد افتاد.

«Kill Bill Vol. 1» و «Kill Bill Vol. 2» درباره شخصیتی به نام «عروس» یا «بیاتریس کیدو»  بود که پس از سوء قصدی ناموفق به جانش در روز عروسی به کما فرو رفته و سال‌ها بعد به هوش می‌آید. او پس از به هوش آمدن در صدد انتقام برای خود بر می‌آید و تقریبا موفق به کشتن همه دست اندرکاران در سوء قصد خود می‌شود، او همچینین در این میان متوجه می‌شود که فرزند در شکمش، «بی بی» از سوء قصد جان سالم به در برده و زنده است. تارانتینو پیش‌تر اشاره کرده بود که «Kill Bill Vol. 3» داستان سوء قصدی دوباره به جان «بیاتریس» را نشان می‌دهد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *