چندی پیش بود که بازی Outlast 2 روانه بازار شد. بازی که یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های این چند وقته اخیر است. حال در این مقاله قصد داریم راهنمایی از تروفی/اچیومنت‌های بازی Outlast 2 را در اختیار شما کاربران قرار بدهیم. تروفی‌های این بازی با اینکه از تعداد بالایی برخوردار نیستند ولی لازمه‌ی آن‌ها تمام کردن بازی در درجه سختی‌های مختلف و جست و جوی وجب به وجب محیط برای به دست آوردن آیتم‌های بازی است.

Trophy Guide Outlast 2

توضیج تروفی:در اختیار گرفتن تمامی تروفی‌ها

تروفی پلاتینیوم بازی که می‌بایست سایر تروفی‌های بازی را در اختیار گرفته تا تروفی Omnipotent را دریافت کنید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را به اتمام برسانید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را روی درجه سختی Hard به اتمام برسانید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را روی درجه سختی Nightmare به اتمام برسانید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را روی درجه سختی Insane به پایان برسانید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را بدون مخفی شدن در کمد یا بشکه‌ها به پایان برسانید.

در طول بازی یک سری بشکه و کمد قرار داده شده است که شخصیت بازی برای مخفی شدن می‌تواند داخل آن‌ها برود. حال اگر شما در طول یک دور بازی کردن خود از نقطه شروع تا پایان در این مکان‌های ذکر شده مخفی نشوید، تروفی Prophet را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را در حالت Insane و بدون تعویض باتری دوربین خود به اتمام برسانید.

تروفی مسیح سخت‌ترین تروفی بازی Outlast 2 است که در جریان آن می‌بایست در حالت Insane به بازی کردن پرداخته و بدون تعویض باتری دوربین خود بازی را تمام کنید. همچنین در این حالت هیچ چک‌پوینتی وجود ندارد و اگر بمیرید، به اول بازی برخواهید گشت. برای موفقیت‌ در این تروفی بهترین کار این است که ابتدا در حالت Nightmare بتوانید به سریع‌ترین شکل ممکن بازی را به اتمام رسانده و در آن استاد شوید و سپس در حالت Insane نیز همین کار را انجام بدهید.

برای به اتمام رساندن بازی در این حالت چند نکته وجود دارد که انجام آن‌ها خالی از لطف نیست. این نکات به شما کمک می‌کنند با اعصاب خوردی کمتری بازی را به اتمام برسانید!

  • میزان نور صفحه نمایش خود را در حالت ماکزیمم قرار بدهید. از این‌رو می‌توانید بدون استفاده از دوربین به خوبی محیط را مشاهده کنید.
  • تمرین و تمرین و باز هم تمرین کردن است که می‌تواند برگ برنده شما را امضا کند. چندین و چند بار حالت‌های مختلف بازی از جمله Nightmare را بازی کرده و در به اتمام رساندن آن‌ها با بالاترین سرعت استاد شوید. یادتان نرود کوچک‌ترین اشتباه مرگ شما را تضمین می‌کند.
  • سعی کنید در قسمت‌هایی از پیش‌روی خود، بازی را Pause کرده و کمی استراحت کنید. البته یادتان نرود که بازی در این حالت چک‌پوینت ندارد و از بازی خارج نشوید.
  • زمانی که توسط دشمنان بازی شناسایی شدید، سریعا واکنش نشان داده و از دست آن‌ها خلاص شوید، اگر به شما برسند، کار شما تمام است.
  • اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مخفی کاری بهترین گزینه ممکن بود، قطعا آن قسمت را به صور مخفی کاری پشت سر بگذارید. شاید زمان بیشتری صرف شود ولی ارزشش را دارد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: بازی را زیر چهار ساعت به اتمام برسانید.

اگر بخواهید بازی را به سرعت به اتمام برسانید، مدت زمانی که تقرببا صرف این کار می‌شود دو ساعت و ۳۰ دقیقه است و قطعا چهار ساعت زمان زیادی است. حتی زمان دو ساعت و نیم نیز با در نظر گرفتن مرگ‌های متعدد شما در طول بازی است. بهترین قسمت برای دریافت این تروفی حالت Insane است زیرا در آن حالت حتما می‌بایست از این‌روش برای تمام کردن بازی استفاده کنید. اول یک دور بازی را در حالت Normal به اتمام رسانده و با تمام قسمت‌های بازی آشنا شده، سپس در درجه سختی دلخواه خود این تروفی را بدست آورید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تروفی داستانی که آن را از دست نخواهید داد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: ۴۰ پرونده در بازی پیدا کنید.

یک سری از آیتم‌هایی که در طول بازی باید آن‌ها را جمع آوری کنید در واقع مدارک و پرونده‌هایی هستند که در بازی قرار داده شده‌اند. حال اگر شما ۴۰ عدد از این آیتم را به دست آورید، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: تمام مدارک را به دست آورید.

برای دریافت این تروفی می‌بایست ۵۵ عدد مدرک مختلف در طول چپترهای بازی Outlast 2 به دست آورید.

چپتر Genesis:

مدرک اول: زمانی که به دهکده می‌رسید، اولین خانه سمت راست خود را چک کنید. در داخل خانه اولین مدرک بازی با نام My Dear Sweet Ellie را پیدا خواهید کرد.

مدرک دوم: کمی در این دهکده پیش‌ بروید تا به یک انبار غله برسید که یک گاو مرده را روی زمین مشاهده خواهید کرد. حال در انتهای دهکده شخصی شما را نظاره می‌کند که با نزدیک شدن شما، به سمت یک ساختمان می‌دود. خانه را چک کنید (اول درب زده و سپس درب را باز کنید). حال قبل از باز کردن پنجره و وارد شدن به خانه‌ای دیگر، می‌توانید Dear Father را به دست آورید.

مدرک سوم: در ادامه وارد یک انبار بسیار تاریک می‌شوید که شبیه به یک تشریفات خونین است. حال در جلوی شما یک مکان محراب مانند قرار دارد که پرونده بعدی درست در آن قسمت قرار دارد. از دست دادن Midwife’s Lament بسیار سخت است زیرا آن را به راحتی مشاهده خواهید کرد.

مدرک چهارم: زمانی که با دشمن جادوگر بازی روبرو شدید، می‌بایست به صورت چهار دست و پا نشسته و به انبار بروید تا از دست وی فرار کنید. حال یک نردبان شکسته را مشاهده می‌کنید، یک جعبه را به کنار این نردبان بیاورید تا بتوانید از آن بالا رفته و Knoth’s Gospel بردارید.

مدرک پنجم: پس از خارج شدن از این دهکده، وارد یک دهکده کوچک می‌شوید که دشمنانی در اطراف آن در حال حرکت کردن هستند. زمانی که به آخر این دهکده می‌رسید، نور روشنی را پیدا خواهید کرد که دشمنان را به خود گرفتار کرده است. مسیر را به تپه موجود ادامه داده تا Visions Come را پیدا کنید.

مدرک ششم: زمانی که در کلیسای بزرگ بازی قرار گرفتید، درب را باز کرده (تنها راه موجود باز کردن همین درب است) و در پشت آن یک اتاق باریک وجود دارد که در آن‌جا پارت اول New Gospels را مشاهده خواهید کرد.

مدرک هفتم:  بلافاصله پس از برداشتن پرونده ششم، وارد یک زندان می‌شوید که در آن مردم در قفس‌هایی گرفتار شده‌اند. در اواسط زندان، یک سوراخ مشاهده خواهید کرد و برای دست‌یابی به Val’s Secret به داخل آن بروید.

مدرک هشتم: پس از کلیسا وارد یک خانه می‌شوید که در طبقه‌ی بالایی یک میز قرار دارد و روی میز پارت دوم New Gospels را بردارید.

مدرک نهم: پس از اینکه جادوگر شخصی که شما را به داخل راه داده بود می‌کشد، در سمت چپ کلبه را گشته و قبل از خارج شدن از آن Ethan’s Letter را بردارید.

مدرک دهم: پس از برداشتن مدرک قبل به محیط جدیدی می‌روید که از طریق آن باید از یک محیط آبی بگذرید. بعد از خارج شدن از آب یک کیوسک چوبی را مشاهده می‌کنید که در آن‌جا می‌توانید Knoth’s Gospel Ch.5 را به دست آورید.

مدرک یازدهم: پس از اینکه از مزارع ذرت فرار کردید، وارد یک روستای کوچک می‌شوید. در سمت چپ به سراغ اولین خانه رفته و در زیر درب این خانه Letter from a Husband را بردارید.

مدرک دوازدهم: زمانی که به انبار می‌رسید، باید یک گاری را به سمت نردبان شکسته کشیده تا بتوانید از آن بالا بروید. حال در طبقه دوم همین انبار روی میز روبروی شما که یک شمع هم روشن است، Val’s Journal Pt.1 قرار دارد.

مدرک سیزدهم: هنگامی که از انبار خارج می‌شوید و مسیر را ادامه می‌دهید، مجسمه یک زن را می‌بینید که وقتی به سمت جلوی این مجسمه می‌روید، می‌توانید Temple Gate Anima Cristi را بردارید.

مدرک چهاردهم: برای به دست آوردن این مدرک می‌بایست وارد دهکده بعدی شوید. برای وارد شدن به اولین ساختمان، باید نشسته و از زیر پله‌های شکسته وارد خانه شوید که در همان جا می‌توانید Val’s Journal Pt.3 را به دست آورید.

مدرک پانزدهم: در همین ساختمان وارد طبقه بالا شده و از روی میز Letter from Val to Knoth را بردارید.

مدرک شانزدهم: مدرک شانزدهم کمی دقت می‌خواهد. با پیش روی در بازی به یک دهکده می‌رسید که دشمنان در این دهکده در حال قدم زدن هستند. در دومین خانه این دهکده، یک دشمن قرار دارد (تنها خانه‌ای که در آن یک شخص حضور دارد). وارد این خانه شده و به پشت این خانه بروید. دیواری را مشاهده می‌کنید که در پایین آن یک پنجره کوچک قرار دارد، وارد آن شده و روی میزی که در آن جا قرار دارد، Knoth’s Gospel Ch.6 را به دست‌ آورید.

مدرک هفدهم: برای به دست آوردن Val’s Journal Pt.5، از دهکده فعلی خارج نشوید. از خانه بیرون آمده و مسیر جاده را به سمت بالا ادامه دهید. به دومین خانه که رسیدید، متوجه این می‌شوید که درب خانه مسدود شده است (اگر خانه را پیدا نکردید، مسدود بودن درب خانه با المان‌های مختلف می‌تواند نشانه خوبی برای پیدا کردن آن باشد). حال از پنجره وارد شده و به زیرزمین این خانه بروید. در زیر زمین، قفسه‌ای قرار دارد که می‌توانید آن را تکان دهید. با تکان دادن آن وارد یک اتاق مخفی شده و آیتم مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

مدرک هجدهم:  زمانی که از دهکده خارج می‌شوید، تپه روبروی خود را به سمت بالا ادامه داده تا به یک اتاق مولد برق برسید. درست در مقابل این اتاق Sundries from the Sinful World قرار دارد.

مدرک نوزدهم: زمانی که از آسانسور خارج می‌شوید، به سمت چپ خود نگاه کرده تا یک جنازه را مشاهده کنید. در کنار این جسد Garden Note قرار دارد.

مدرک بیستم: زمانی که از مدرسه خارج می‌شوید و از دست فرقه‌گرایان فرار می‌کنید، وارد یک اتاق دایره‌ای شکل می‌شوید. به سمت دیگر این اتاق بروید و از روی میز Accept My Suicide را به دست بیاورید.

مدرک بیست و یکم: زمانی که فرقه‌گرایان برای دومین بار شما را تعقیب می‌کنند، وارد طبقه زیرین یک کلیسا می‌شوید. در این طبقه یک اتاق کاملا تاریک قرار دارد که در آن می‌توانید Gospel Duty را بردارید (حالت دید در شب خود را خاموش کنید تا چشمک زدن این مدرک را ببینید).

مدرک بیست و دوم: در همین کلیسایی که هستید، به بالاترین طبقه کلیسا رفته و Lesson Plan را بردارید.

مدرک بیست و سوم: به طبقه‌ی بالای کلیسایی که در آن قرار داشتید رفته و از پنجره مورد نظر بیرون بروید. حال به یک حیاط می‌رسید که در گوشه‌ی آن یک کالسکه بچه قرار دارد و A Letter to Mom در داخل آن گذاشته شده است.

مدرک بیست و چهارم: زمانی که از حصار‌ها بالا رفتید، به یک دهکده می‌رسید. اگر کمی دقت کنید، یک کوره آهنگری را می‌بینید که یک زن در داخل آن در حال آواز خواندن است (نگران نباشید وی بی‌آزار است!) به داخل رفته و Knoth’s Gospel Ch.10 را بردارید.

مدرک بیست و پنجم: در دهکده آیتم قبلی باقی مانده و از مسیر سمت چپ به راه خود ادامه دهید تا به آخر دهکده برسید و در سمت چپ Temple Gate Act of Contrition را بیابید (در مسیر یک آسیاب بادی نیز قرار دارد).

مدرک بیست و ششم:  زمانی که در دهکده از دست جادوگر فرار کردید و از حصارها بالا رفتید، اولین خانه در سمت راست خود را بگردید. در یکی از اتاق‌ها یک قفس قرار دارد که در پشت آن یک اتاق مخفی است و می‌توانید Val’s Journal Pt.4 را بردارید.

مدرک بیست و هفتم: از محیط آیتم قبلی خارج شده و جاده را ادامه دهید. در اولین فرصت به سمت چپ (مجسمه مربوطه را رد کرده و از طریق درب باز شده این کار را انجام دهید) بروید. حال مسیر را ادامه داده تا به یک قبرستان برسید و Rest These Bone را به دست آورید.

مدرک بیست و هشتم: بلافاصله پس از اینکه درب کلیسای کوچک را باز کردید، Letter from Nick to Knoth را مشاهده خواهید کرد.

مدرک بیست و نهم: در ادامه بازی و Objective بعدی، به اتاقی می‌رسید که یک زن بچه‌ای را در بغل گرفته و مشغول آواز خواندن است. در اتاق بعدی می‌توانید Knoth’s Gospel Ch.2 را به دست بیاورید.

مدرک سی‌ام: به واسطه‌ی پنجره‌ای که در محیط آیتم قبلی وجود دارد خارج شده و مسیر مخالف را ادامه دهید (وارد مزرعه ذرت نشوید). در خانه‌ای که به آن می‌رسید، یک محراب را مشاهده می‌کنید که Val’s Journal Pt.2 در آنجا قرار دارد.

مدرک سی و یکم: زمانی که از آسیاب آبی فرار کردید، به یک کلبه چوبی خواهید رسید که یک گاو مرده در مقابل آن قرار دارد. حال اگر کمی دقت کنید، یک مسیر را مشاهده کرده که می‌توانید بنشینید و راه موجود را ادامه داده و Knoth’s Gospel Ch.1 را به دست آورید.

مدرک سی و دوم: در کشتارگاه از پنجره‌ای که قلاب را به دست آورده‌اید پریده و در کنار جسد‌هایی که قرار دارند، To Marta, My Avenging Angel را بیابید.

مدرک سی و سوم: زمانی که از قلاب استفاده کردید تا دریچه مورد نظر را باز کنید، بار دیگر باید از دست جادوگر فرار کرده تا به معدن برسید. مسیر را ادامه دهید تا به پله‌ها برسید. حال در اطراف پله‌ها می‌توانید Outside Marta’s Chapel را به دست آورید.

چپتر Job:

مدرک سی و چهارم: پس از رویایی که در مورد مدرسه می‌بینید، خود را در بالای یک تپه پیدا می‌کنید. به سمت پایین رفته و زمانی که به ابتدای پل شکسته می‌رسید، پشت سنگ‌ها را نگاه کنید تا Scalled Bound را پیدا کنید.

مدرک سی و پنجم: بعد از سقوط کردن از روی پل، مسیر جنگل تاریک را رو به پایین ادامه دهید. به جایی می‌رسید که مسیر باریک می‌شود. روی زمین را نگاه کرده و به راه خود ادامه دهید تا Welcome to Plague را پیدا کنید.

مدرک سی و ششم: کمی جلوتر طبق پیش روی خط داستانی  باید از داخل تنه‌ی درختی عبور کنید. پس از این اتفاق، از صخره‌ای که در مقابل‌تان قرار دارد به پایین پریده و Our Quarantine را بیابید.

مدرک سی و هفتم: بلافاصله پس از برداشتن‌ آیتم قبل، با یک کارگر معدن روبرو می‌شوید. مسیر را ادامه دهید تا به یک غار برسید که چهار نفر از کارکنان در حال شستن خود هستند. در آخر غار می‌توانید بالا رفته و Knoths Gospel Ch.4 را به دست آورید.

مدرک سی و نهم: به خانه‌ی بعدی که می‌رسید، چهار کارگر را می‌بینید که جلوی مدرک The Hegemon ایستاده‌اند.

مدرک چهلم: مسیر بازی را ادامه دهید به جایی برسید که باید از یک مدرسه دیگر زنده خارج شوید و دوربین خود را بازیابی کنید. پس از این اتفاق به دنیای واقعی بازخواهید گشت. مدرک چهلم در اتاقی که در آن ظاهر می‌شوید قرار دارد.

مدرک چهل و یکم: پس از برداشتن آخرین آیتم تا آیتم چهل و یکم، یک بازه زمانی طولانی وجود دارد. زمانی که در جنگل تاریک زنده به گور می‌شوید، باید حواستان شدیدا جمع باشد چون Memo to a Corpse به تابوت شما نزدیک است. دور تابوت خود را به خوبی بگردید و دید در شب خود را خاموش کنید. این مدرک تقریبا ۱۵-۲۰ متر با تابوت شما فاصله دارد.

مدرک چهل و دوم: پس از برداشتن آیتم قبل، به بالای تپه رفته تا به یک کمپ برسید. کمی کمپ را گشته تا Gospel to The Scalled Christ را به دست آورید.

مدرک چهل و سوم: در ادامه وارد اتاقی خواهید شد که می‌بایست از طریق یک طناب Rappel کرده و به پایین بروید. در همین اطراف مدرک Took your Rope قرار دارد که به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

چپتر Lamentations:

مدرک چهل و چهارم: کمی بعد از اینکه مدرسه را ترک می‌کنید، به یک دریاچه خواهید رسید که دارای یک ساحل و سه اسکله است. در سمت چپ ساحل یک خانه قرار دارد. از زیر خانه به داخل رفته و Come With These Men را بیابید.

مدرک چهل و پنجم: پیدا کردن این آیتم نیازمند دقت بالایی است. پس از پیدا کردن Come With These Men از خانه خارج شده و دیوار سمت چپ محیط را بغل کرده و در دریاچه شنا کنید. حال در سمت چپ یک جزیره کوچک قرار دارد که در آنجا Old Traveler قرار دارد.

مدرک چهل و ششم: در محیط بعدی بازی باید از قایق استفاده کنید که در کنار ساحل مورد نظر دو خانه وجود دارد. آیتم مورد نظر را می‌توانید در خانه سمت چپ پیدا کنید.

مدرک چهل و هفتم: پس از پیدا کردن آیتم قبل از خانه خارج شده و مسیر سمت راست خود را ادامه دهید تا به یک غار برسید. در آخر غار و قبل از استفاده کردن از قایق، مدرک چهل و هفتم را پیدا کنید.

مدرک چهل و هشتم: بلافاصله پس از اینکه قایق شما خراب شد، خود را در کنار یک تنه‌ی درخت پیدا می‌کنید. محیط کنار تنه‌ی درخت را بگردید زیرا آیتم Knoth’s Gospel Ch.3 را پیدا خواهید کرد.

چپتر Judge:

مدرک چهل و نهم: زمانی که وارد کارخانه معدن می‌شوید، شخصی درب پشت سر شما را می‌بندد. زمانی که وارد اتاق دوم می‌شوید، دیوار سمت راست را بغل کنید تا Knoth’s Gospel Ch.13 را پیدا کنید. حتما در نظر داشته باشید که آیتم مورد نظر قبل از رویارویی شما با مرد آغشته به خون است. اگر وی را ملاقات کردید، بدانید که از مسیر مربوطه دور شده‌اید.

مدرک پنجاهم: پس از رد شدن از کارخانه معدن، وارد مدرسه خواهید شد. پس از اینکه مدرسه را ترک کردید (وارد دنیای واقعی می‌شوید) به ساختمان مورد نظر رفته و به گوشه‌ی سمت راست اتاق نگاه کنید تا Knoth’s Gospel Ch.12 را پیدا کنید.

مدرک پنجاه و یکم: پس از بازدید از مدرسه (بازدید از مدرسه مورد نظر، با مدرسه‌ای که در آیتم قبلی آن را ترک کردید، متفاوت است)، اولین ساختمانی که وارد می‌شوید، شما را به دنیای واقعی بر می‌گرداند. در نقطه مورد نظر باید از فاصله‌ی بین دو قفسه عبور کنید. پس از عبور کردن، دید در شب خود را خاموش کرده تا Knoth’s Gospel Ch.7 را پیدا کنید.

چپتر Leviticus:

مدرک پنجاه و دوم: زمانی که آسانسور شما خراب می‌شود، وارد یک معدن تاریک می‌شوید. در نقطه‌ای از این معدن مسیر شما به دو قسمت راست و چپ تقسیم می‌شود. راه سمت چپ را تا انتها بروید تا Knoth’s Chapel Ch.11 را بیابید.

مدرک پنجاه و سوم: در همین معدن آیتم قبل به نقطه‌ای می‌رسید که باید یک گاری را هل بدهید. پس از هل دادن، به بخش بعدی معدن رسیده که در آنجا یک کمپ قرار دارد و Knoth’s Gospel Ch.14 را بیابید.

مدرک پنجاه و چهارم: برای فرار از دست رهبر فرقه‌گرایان باید برق را قطع کنید و یک بار دیگر از دست وی فرار کنید. آیتم مورد نظر را می‌بایست پس از دومین فرار پیدا کنید. وارد یک محیط می‌شوید که دارای آب گرفتگی است و یک نردبان را می‌بینید که از طریق آن می‌توانید بالا بروید. به هنگام بالا رفتن به دیوار دقت کنید زیرا یک شکاف را مشاهده خواهید کرد که با هل دادن آن، The Atheist را پیدا خواهید کرد.

مدرک پنجاه و پنجم: راه قبل را ادامه داده و از داربست‌های چوبی نیز بالا بروید. سپس مسیر مربوط به گاری معدن را ادامه دهید تا Knoth’s Chapet Ch15 را به دست آورده و تروفی مورد نظر را بگیرید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: ۳۰ صحنه را ضبط کنید.

جدای از آیتم قبل، صحنه‌های قابل ضبط آیتم‌های دیگری هستند که باید تمامی آن‌ها را در طول محیط‌های بازی انجام داده تا بتوانید دو عدد از تروفی‌های بازی را به دست آورید. حال اگر ۳۰ عدد از این صحنه‌ها را ضبط کنید، تروفی The Road to Damascus را در اختیار خواهید گرفت.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: در دنیای بازی ۵۰ صحنه قابل ضبط تعبیه شده است که می‌بایست تمامی آن‌ها را پیدا کنید.

چپتر Genesis:

صحنه اول: هنگامی که شروع به فیلم‌برداری می‌کنید، نقطه‌ای قرمز در وسط صفحه به نمایش در می‌آید که وقتی این نقطه کامل شد، بدین معناست که فیلم، ضبط شده است. اولین صحنه قابل فیلم‌برداری را به هیچ‌وجه از دست نخواهید داد زیرا در همان ابتدای بازی می‌بایست از آن فیلم بگیرید.

صحنه دوم: صحنه دیگری در هلیکوپتر که همانند قبل آن را از دست نخواهید داد.

صحنه سوم: پس از اینکه هلیکوپتر شما سقوط کرد، از سوختن هلیکوپتر فیلم بگیرید.

صحنه چهارم: بلافاصله پس از صحنه هلیکوپتر، وارد راه تاریکی می‌شوید و در مسیر جسدی را می‌بینید که به درخت آویزان شده است و یک کمپ نیز در همان نزدیکی قرار دارد. از این صحنه می‌توانید فیلم گرفته و آن را ضبط کنید.

صحنه پنجم: پس از صحنه قبل مسیر خود را ادامه دهید. سپس یک دهکده را مشاهده خواهید کرد. روی دهکده زوم کرده و صحنه مورد نظر را ضبط کنید.

صحنه ششم: کمی جلوتر  زمانی که وارد دهکده می‌شوید و از انباری که یک گاو مرده در آن قرار دارد عبور می‌کنید، به واسطه‌ی یک پنجره وارد خانه می‌شوید. قبل از اینکه از پنجره بالا بروید، یک حصار را مشاهده کرده که می‌توانید از آن فیلم بگیرید.

صحنه هفتم:  پس از فرار از دست جادوگر شما از یک انبار عبور خواهید کرد و پس از آن به دهکده‌ای دیگر می‌رسید که از دشمنان بازی پرشده است. پس از این دهکده از یک تپه کوچک بالا خواهید رفت و یک کلیسا را مشاهده خواهید کرد. از دور دست می‌توانید از این کلیسا فیلم بگیرید.

صحنه هشتم: زمانی که با لین ملاقات کرده و از دست فرقه‌گرایان فرار می‌کنید، به داخل یک مدرسه منتقل می‌شوید. در دومین کلاس از تخته سیاه فیلم بگیرید.

صحنه نهم: زمانی که جادوگر شخصی که شما را به داخل راه داده است می‌کشد، از جنازه‌اش فیلم بگیرید.

صحنه دهم: پس از فیلم گرفتن از صحنه قبل، وارد محیطی می‌شوید. حال سه درخت در حال سوختن را مشاهده خواهید کرد که در بالای یک تپه قرار دارند. از آن‌ها فیلم بگیرید.

صحنه یازدهم: بلافاصله پس از صحنه قبل، دو مزرعه ذرت را مشاهده می‌کنید. در آخر این مزرعه یک دروازه قرار دارد که در پشت آن می‌توانید جادوگر را مشاهده کنید. برای فیلم‌برداری و از دست ندادن این صحنه روی جادوگر زوم کرده و به جلو بروید.

صحنه دوازدهم: زمانی که از مزارع و انبار رد شدید، به بخشی از داستان می‌رسید که پرنده‌ها به واسطه فلاش نور کشته می‌شوند. از پرندگان مرده فیلم بگیرید.

صحنه سیزدهم: پس از اینکه به غار رسیدید، ورودی معبدی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن فیلم بگیرید.

صحنه چهاردهم: زمانی که از غار خارج شدید، دهکده‌ای را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن فیلم بگیرید.

صحنه پانزدهم: در ادامه بازی زمانی که از آسانسور استفاده کردید، از علامتی که در مقابل شما قرار دارد فیلم بگیرید.

صحنه شانزدهم: زمانی که در رویای مدرسه گیر افتادید، به راه‌رویی روشن می‌رسید که دختری از آن حلق آویز است. از آن فیلم بگیرید. حواستان باشد اگر فاصله‌تان را نزدیک کنید، دختر به دار آویخته غیب می‌شود. فاصله‌تان را حفظ کنید.

صحنه هفدهم: زمانی که از مدرسه خارج شدید و از دسته فرقه‌گرایان فرار کردید، وارد محیطی می‌شوید که یک زن به تخت بسته شده است. از آن فیلم بگیرید.

صحنه هجدهم: زمانی که برای دومین بار توسط فرقه‌گرایان تعقیب شدید، از دست آن‌ها فرار کنید تا به زیرزمین کلیسا برسید. به طبقه بالا رفته و از نوشته روی تخته سیاه فیلم بگیرید.

صحنه نوزدهم: زمانی که از دست جادوگر فرار کردید و از حصار بالا رفتید، به یک کلیسای کوچک می‌رسید. قبل از وارد شدن از کلیسا فیلم بگیرید.

صحنه بیستم: در کلیسای کوچک شاهد یک صحنه شکنجه خواهید بود. پس از تمام شدن، از قربانی فیلم بگیرید.

صحنه بیست و یکم: پس از خارج شدن از آسیاب آبی، بار دیگر با جادوگر روبرو خواهید شد. برای پیش روی باید یک قلاب را از کشتارگاه قبل پیدا کرده باشید. در داخل محیط کشتارگاه از اجساد فیلم بگیرید.

صحنه بیست و دوم: به محض اینکه رویای بعدی شما در مورد مدرسه شروع شد، نقاشی یک مرد به دار آویخته شده را روی دیوار مشاهده خواهید کرد. از این نقاشی فیلم بگیرید.

چپتر Job:

صحنه بیست و سوم: پس از رویای مدرسه خود را در بالای یک تپه پیدا خواهید کرد. از دره یا کوه‌ها فیلم بگیرید.

صحنه بیست و چهارم: زمانی که می‌خواهید از روی پل عبور کنید، یک دسته حشره به سمت شما می‌آیند، از آن‌ها فیلم بگیرید.

صحنه بیست و پنجم: کمی بعد از اینکه از روی پل افتادید، باید از تنه‌ی درختی عبور کنید. پس از آن یک نهر قرار دارد و در پایان آن نهر یک حصار است که باید از آن فیلم بگیرید.

صحنه بیست و ششم: زمانی که کارگرهای بیمار معدن را پشت سر گذاشتید، در سمت راست خود یک حصار مشاهده می‌کنید (این حصار دقیقا بعد از کمپی قرار دارد که دو کارگر معدن در کنار آن قرار داشتند). پشت این حصار شاهد این هستید که دشمنان بازی در حال کشتن یک شخص هستند. سریعا دوربین خود را در آورده و فیلم بگیرید زیرا اگر یکی از کماندارها حرکت کند، این صحنه را از دست خواهید داد.

صحنه بیست و هفتم: پس از اینکه دوباره وارد رویای مدرسه شده و به جست و جوی کامپیوتر مشغول شدید، باید از راهرو ورودی خارج شوید. حال دیوارها خون آلود شده و در آخر راه دخترکی را مشاهده می‌کنید. از تمامی این صحنه‌ها فیلم بگیرید.

صحنه بیست و هشتم: این صحنه در رویای مدرسه بعدی رخ می‌دهد که پس از به صلیب کشیده شدن شما شروع می‌شود. زمانی که به راهرو می‌روید، اتاقی را خواهید دید که دارای نور آبی چشمک زنی است که نظر شما را به خود جلب می‌کند؛ حال دوربین خود را در آورده و وارد اتاق شوید و مشاهده می‌کنید که دیوار این اتاق خونی خواهد شد. از این صحنه فیلم بگیرید.

صحنه بیست و نهم: پس از اینکه به صورت زنده خاک شدید، از حصار سیمی که در آن گرفتار شده بودید، فیلم بگیرید. این حصار به تابوت شما بسیار نزدیک است.

صحنه سی‌ام: محیط صحنه قبل را ترک کنید تا به یک کمپ برسید. از کمپ رد شده تا به یک حصار برسید و در پشت آن مردی به دار آویخته شده است. از آن فیلم بگیرید.

صحنه سی و یکم: زمانی که طناب مورد نظر را بازیابی کرده و از آن استفاده می‌کنید، سریعا دوربین خود را در آورده و از اجسادی که با شما به پایین می‌افتند، فیلم بگیرید.

صحنه سی و دوم: در رویای مدرسه بعدی از دریچه داخل حیاط استفاده کرده و وارد کافه‌تریا می‌شوید. در کافه‌تریا دیواری وجود دارد که روی آن نقاشی یک درخت کشیده شده است. سریعا دوربین خود را درآورده و از آن فیلم بگیرید.

چپتر Lamentations:

صحنه سی و سوم: زمانی که به دریاچه می‌رسید، بین اسکله سمت چپ و اسلکه وسط را تماشا کنید و شاهد صحنه جالبی هستید که توسط آب به وجود می‌آید. از آن فیلم بگیرید.

صحنه سی و چهارم: در همین منطقه به ساختمانی می‌رسید که برای عبور از این ساختمان باید از پله‌های مختلفی بالا بروید. از این نقطه (سمت دیگر دریاچه) که نور روشن را مشاهده می‌کنید، از ساختمان بزرگ فیلم بگیرید.

صحنه سی و پنجم: اندکی بعد به ساحلی دیگر خواهید رسید که در آنجا دو خانه وجود دارد. در سمت راست ساحل، شخصی در حال علامت دادن به شما است که کلمه HELP را روی شن‌ها علامت‌گذاری می‌کند. از این صحنه فیلم بگیرید.

صحنه سی و ششم: زمانی که در حال پارو زدن در رودخانه هستید، یک فلاش نور را مشاهده می‌کنید که سبب کشتن شدن تمامی ماهی‌ها می‌شود. از ماهی‌های مرده فیلم بگیرید.

صحنه سی و هفتم: در پایان رودخانه شاهد اجساد زیادی هستیم که به صورت شناور روی آب قرار گرفته‌اند. از اجساد شناور فیلم بگیرید.

صحنه سی و هشتم: زمانی که قایق شما خراب می‌شود، به یک کمپ می‌رسید که اطراف شما پر از اجساد مرده است. از آن‌ها فیلم بگیرید.

صحنه سی و نهم: در رویای بعدی خود از مدرسه، در همان ابتدا به حمام رفته و از دوش حمام که از آن خون خارج می‌شود، فیلم بگیرید.

چپتر Jodges:

صحنه چهلم: بلافاصله پس از صحنه قبل، شاهد بارش باران خون در بیرون از فضای مدرسه هستیم. از آن فیلم بگیرید.

صحنه چهل و یکم: در مدرسه باید به سراغ چند کامپیوتر رفته و با آن‌ها کار کنید. پس از کار کردن با کامپیوتر دوم، ناگهان صفحه نمایش تمامی کامپیوترها شروع به چشمک زدن می‌کنند. از این صحنه فیلم بگیرید.

صحنه چهل و دوم: زمانی که توسط فرقه‌گرایان شکار شدید، وارد رویای مدرسه بعدی می‌شوید. در این رویا خود را در حالت به دار آویخته شدن پیدا می‌کنید. به داخل رفته و از تعداد زیادی آدم به دار آویخته شده در حیاط فیلم بگیرید.

چپتر Leviticus:

صحنه چهل و سوم: زمانی که وارد معدن شدید، آسانسور شما به سمت پایین سقوط خواهد کرد. زمانی که از آسانسور خارج شدید، برگردید و از محور آسانسور فیلم بگیرید.

صحنه چهل و چهارم: زمانی که از اولین نردبان معدن پایین رفتید، راه مقابل شما به دو قسمت تقسیم می‌شود. راه سمت راست را ادامه دهید تا به یک کمپ برسید و مردی را می‌بینید که به دار آویخته شده است. از آن فیلم بگیرید.

صحنه چهل و پنجم: اندکی پس از صحنه قبل، دربی را در داخل معدن باز خواهید کرد (اولین دربی است که در این معدن آن را باز خواهید کرد). حال راهرویی را مشاهده می‌کنید که در هر دو طرف درب‌های متعددی وجود دارند. در آخر راهرو روی دیوار از کاغذ دیواری فیلم بگیرید.

صحنه چهل و ششم: به نقطه‌ای از داستان می‌رسید که مردی در حال خواندن آواز یک بچه است. درب را باز کنید تا به منشا این صدا برسید. پشت درب یک کمپ و دو اسکلت وجود دارد که می‌توانید از آن صحنه فیلم بگیرید. حواستان باشد پس از اینکه درب را باز می‌کنید، به صورت خودکار در آن اتاق گرفتار می‌شوید. بهترین کار این است که دور بین خود را قبل از وارد شدن به این محیط‌ آماده کنید تا به صورت خودکار بتوانید از صحنه مورد نظر فیلم بگیرید.

چپتر Revelations:

صحنه چهل و هفتم:‌ بلافاصله پس از اینکه لین را ملاقات کردید، از آب و هوای طوفانی فیلم بگیرید.

صحنه چهل و هشتم: زمانی که با لین به نزدیکی کلیسای کوچک می‌رسید، آذرخشی به زمین برخورد خواهد کرد. از دور از کلیسای کوچک و رعد و برق‌ها فیلم بگیرید.

صحنه چهل و نهم: زمانی که وارد کلیسای کوچک می‌شوید، شخصی در جلوی شما گلوی خود را خواهد برید. از بدن آن فیلم بگیرید.

صحنه پنجاه‌ام: از کلیسا خارج شده و به بازار بروید. از اجساد و جنازه‌ها فیلم بگیرید و تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Trophy Guide Outlast 2

توضح تروفی: ۱۰ عدد نوار زخم استفاده کنید.

برای دریافت این تروفی بهترین درجه سختی، درجه سختی Normal است زیرا تعداد زیادی نواز زخم وجود دارد. در سایر درجه‌های سختی، نوار زخم‌ها بسیار محدود هستند.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: ۱۰ دقیقه در زیر آب بمانید.

در طول بازی مکان‌هایی قرار دارد که می‌بایست از داخل آب عبور کنید. حال اگر بنشینید، به زیر آب می‌روید که روش خوبی برای قایم شدن است. البته یک سری بشکه هم وجود دارد که از آب پر شده است ولی باید حواس‌تان باشد که برای دریافت تروفی Prophet نباید داخل این بشکه‌ها بروید. بهترین مکان برای دریافت این تروفی چپتر سوم و بخش The Lake است.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: برای ۲۰ دقیقه از میکروفون استفاده کنید.

یکی دیگر از تروفی‌هایی که در درجه سختی Normal به راحتی قابل دریافت است. پس از فرار کردن از دست مارتا برای اولین بار به واسطه D-Pad سمت چپ کنترلر خود می‌توانید از میکروفون دوربین خود استفاده کنید. در این بازه زمانی تا انتها با باتری‌های زیادی مواجه خواهید شد و به راحتی می‌توانید از میکروفون دوربین استفاده کرده و تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: در دریایی از خون ۱۲ متر سر بخورید.

در چپتر Lamentations و بخش Raining Blood وارد یک مدرسه می‌شوید که در بخشی از آن محیط آغشته به خون شده است. کمی به عقب رفته و بدوید و در این محیط خون آلود سر بخورید تا تروفی Slip and Slide را دریافت کنید. همچنین این نکته را فراموش نکنید که تنها یک بار می‌توانید سر بخورید و اگر موفق نشدید می‌بایست از منوی بازی دوباره این بخش را بازی کنید. برای سهولت کار دوربین خود را در دست نداشته باشید تا از سرعت شما کاسته نشود و در حالت آخرین سرعت سر بخورید.

Trophy Guide Outlast 2

توضیح تروفی: ۵۰۰ متر را به صورت چهار دست و پا حرکت کنید.

به منطقه آرامی از بازی رفته و به راحتی این تروفی را دریافت کنید.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *