راهیابی فیلم «شکلاتی» به جشنواره فیلم کودک هند

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق در بیستمین جشنواره بین‌المللی فیل طلایی هند به نمایش در می آید.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «شکلاتی» در بخش اصلی (چشم انداز آسیا) بیستمین جشنواره بین‌المللی فیل طلایی هند که از تاریخ ١٧ تا ٢٣ آبان ماه ( ٨ تا ١٤ نوامبر ٢٠١٧) در شهر حیدر آباد هند برگزار میشود با حضور کارگردان فیلم سهیل موفق به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کودک هند (فیل طلایی) هر دو سال یکبار در سالروز تولد «جواهر لعل نهرو» اولین نخست وزیر هند برگزار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های این جشنواره که اعتبار ویژه‌ای در میان جشنواره های کودک در جهان دارد شرکت بیش از صد هزار کودک و نوجوان از مناطق اطراف جشنواره برای دیدن فیلم‌های این رویداد سینمایی است.

این جشنواره در چند بخش رقابتی، فیلمهای بلند، کوتاه، انیمیشن و فیلم‌های استعداد های جوان و… برگزار میشود.

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان کانادا در تورنتو نیز حضور داشته است و قرار است از اوایل آذر ماه در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می‌شود.

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی ،محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده به همراه بازیگران کودک محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *