رایان جانسون و دنیل کریگ در فیلم Knives Out همکاری می کنند

آبان ماه سال گذشته، لوکاس فیلم و والت دیزنی ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را رسما تایید و اعلام کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانسون پیش از بازگشت به دنیای جنگ ستارگان قرار است یک فیلم جنایی را کارگردانی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جانسون کارگردانی فیلم Knives Out را بر عهده گرفته و دنیل کریگ قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. این خبر در حاشیه جشنواره فیلم تورنتو رسما تایید و اعلام شده است. این فیلم یک داستان ارجینال که توسط جانسون نوشته شده روایت می‌کند. داستان در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است که کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند.

اواخر ماه گذشته بود که دنی بویل که قرار بود کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را به دلیل اختلاف نظر و عقیده با تهیه کنندگان فیلم ترک کرد. حال با توجه به اینکه فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) دیگر قرار نیست از پاییز امسال آغاز شود، کریگ فرصت این را خواهد داشت تا در پروژه دیگری نیز حضور داشته باشد و بدین ترتیب فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز خواهد شد. در واقع پیش از اینکه برنامه کاری جانسون برای ساخت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars که در آن شاهد سیاره‌ها و شخصیت‌های جدید خواهیم بود، شلوغ شود و فرصتی برای کار روی پروژه دیگری نداشته باشد، او فرصت این را خواهد داشت تا یک فیلم دیگر را نیز کارگردانی کند.

جانسون در طول تابستان امسال روی فیلمنامه فیلم Knives Out کار کرده است که هنوز کار روی آن ادامه دارد و آخرین مراحل بازنویسی آن در جریان است. در واقع جانسون از علاقه‌اش به رمان‌های آگاتا کریستی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استفاده کرده و الهام گرفته است. در مصاحبه با ددلاین، جانسون توضیح داد که چگونه او و رام برگمن برای نقش اصلی فیلم،‌ دنیل کریگ را در نظر گرفته بودند. جانسون گفت:

من یکی از طرفداران بزرگ او هستم و همیشه می‌خواستم با او در یک فیلم همکاری کنم و همانطور که روی فیلمنامه کار می‌کردم، تلاش می‌کردم تا کارم را به خوبی انجام دهم. رام و من بررسی می‌کردیم که چه کسی می‌تواند کارآگاه باشد. سپس شنیدم که دنیل ممکن است برای یک بازه زمانی کوتاه در دسترس باشد و در این فیلم بازی کند. دنیل بازیگر فوق العاده‌ای برای نقش‌های مختلف است و ما به دنبال یافتن یک کارآگاه مدرن و امروزی بودیم و ما با همکاری با دنیل به دنبال ایجاد یک پوآروی جدید هستیم.

فیلمنامه فیلم Knives Out به‌تازگی به استودیوهای فیلمسازی ارائه شده چرا که اخیرا کریگ برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده است، اما انتظار می‌رود رقابت بزرگ و داغی برای بدست آوردن حقوق تولید و انتشار این فیلم ایجاد شود. علاوه بر فیلم The Last Jedi، جانسون برای کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر) شناخته شده است.

تانی کال

برگرفته از Collider

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *