«رایان رینولدز»: «ددپول 3»‌ در حال ساخت است

هواداران فیلم‌های «اکس-من» به شدت مشتاقند بدانند چندگانه‌ای که فاکس قرن بیستم کلید زده پس از ادغام شرکت با دیزنی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. یکی از مهمترین ابهامات آنان این است که آیا قسمت سوم «ددپول» به تولید می‌رسد یا نه و در صورتی که این شخصیت به «دنیای سینمایی مارول» وارد شود چه کسی نقش آن را بازی خواهد کرد.

پس از اکران «ددپول ۲» (Deadpool 2) در تابستان گذشته، شایعات زیادی پیرامون «ددپول ۳» شنیده شد. اما به لطف مصاحبه‌ی جدید «رایان رینولدز» ستاره‌ی چندگانه، اکنون می‌دانیم که «ددپول ۳» احتمالاً در دست ساخت است.

رینولدز که در حال حاضر در چین به سر می‌برد تا از نسخه‌ی PG-13 فیلم «ددپول ۲» تحت عنوان «روزی روزگاری ددپول» (Once Upon A Deadpool) رونمایی کند، در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: «سازندگان از هم اکنون بر روی ددپول ۳ کار می‌کنند… اما برای قسمت سوم فیلم آن‌ها به دنبال هدایت فیلم به مسیری به کلی متفاوت هستند.» او در ادامه اضافه می‌کند: «معمولاً سازندگان یک شخصیت را به اندازه چهار فیلم دیرتر ریبوت یا تغییر می‌دهند.»

این اطلاعات با شایعاتی که در چند ماه گذشته به گوش می‌رسید همخوانی دارد. رینولدز در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که قسمت سوم «ددپول» یک اثر جداگانه است و بیشتر به فیلمی برای گروه «اکس-فورس» (X-Force) شبیه است و بر روی شخصیت «ددپول» تمرکز نمی‌شود: «تمایل دارم این شخصیت در دنیای خودش به کار گرفته شود، باید از کانون توجه خارج شود. فکر نمی‌کنم ادامه دادن به روش قبلی درست باشد. او را طبیعتاً بخشی از گروه «اکس-فورس» می‌بینم. خیلی دوست دارم او در کاری گروهی مشارکت داشته باشد، و برای مثال در مقابل شخصیت زن محبوبی از دنیای «اکس-من» قرار بگیرد. به نظر من اگر قرار باشد یک فیلم جداگانه‌ی دیگر برای «ددپول» ساخته شود، باید بودجه را بسیار پایین آورد و دست به کارهای عجیب و غریبی زد که هیچ کس دیگری قادر به انجامش نباشد.»

«رت ریز» و «پل ورنیک» نویسندگان «ددپول» نیز اشاره کرده‌اند که پروژه‌ی بعدی فاکس در چندگانه‌ی «اکس-من» باید فیلمی برای گروه «اکس-فورس» باشد و نه اثری برای شخصیت «ددپول». ریز در مصاحبه با «اسکرین رنت» می‌گوید: «با توجه به ترتیب وقوع حوادث، پیش از «ددپول» فیلم «اکس-فورس» باید پروژه‌ی بعدی ما باشد. مدلی شبیه به «مرد آهنی ۱»، «مرد آهنی ۲»، «انتقام‌جویان»، و «مرد آهنی ۳». نویسندگی فیلم «اکس-فورس» برعهده‌ی ما نیست و کار نویسندگی و کارگردانی را «درو گدار» انجام می‌دهد، یا دست کم برنامه‌ی فعلی از این قرار است. ما در آن پروژه مشارکت نمی‌کنیم. قسمت سوم «ددپول» زمانی ساخته می‌شود، اما هنوز زمانش فرانرسیده چرا که «اکس-فورس» در اولویت قرار دارد.»

رینولدز برای سفر به کشور چین عمل جراحی دست چپ خود در نیویورک را کنسل کرد. او می‌گوید: «این کار مهم‌تر بود. نمی‌توانستم سفر به چین را از دست بدهم.»

فیلم «دارک فینکس» (Dark Phoenix) با بازی «سوفی ترنر» در تاریخ ۷ جولای به نمایش در می‌آید و به دنبال آن «جهش‌یافتگان جدید» (New Mutants) با بازی «میزی ویلیامز» در تاریخ ۲ آگوست روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *