رایان رینولدز: فیلم Deadpool 3 به احتمال ۷۰ درصد سال آینده جلوی دروبین می‌رود

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در مصاحبه جدید خود در مورد زمان احتمالی فیلم‌برداری و همچنین وضعیت فیلمنامه فیلم Deadpool 3 صحبت کرده است.

فیلم Deadpool 3 سرانجام رسما توسط مارول استودیو در دست ساخت است. مارول سال گذشته وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو را که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند، برای نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool استخدام کرد و مدتی بعد کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی تایید کرد که اتفاقات فیلم Deadpool 3 در داخل دنیای سینمایی مارول جریان دارد و همچنین درجه سنی فیلم نیز بزرگسال (R) خواهد بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در مورد فیلم Deadpool 3 و زمان شروع فیلم‌برداری آن صحبت کرده است. در مصاحبه با کولایدر به مناسبت نزدیک بودن به اکران فیلم Free Guy، رینولدز تایید کرد که مراحل فیلم Deadpool 3 هم‌اکنون توسط مارول استودیو در جریان است و روند آن را بسیار فعال توصیف کرده است. او همچنین در ادامه گفت که ۷۰ درصد شانس این موضوع وجود دارد که تولید قسمت جدید فیلم ددپول در سال آینده آغاز شود. رینولدز در ادامه به تحسین از کار خواهران مولینیو در نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 پرداخت و گفت:

«فیلمنامه فرایندی است که به‌صورت روزانه انجام می‌شود و نوشتن آن به‌گونه‌ای است که مدتی در طول روز به آن اختصاص می‌دهید و در ادامه باید از آن فاصله بگیرید. من به‌همراه خواهران مولینیو در حال کار روی فیلمنامه فیلم هستم و همه‌چیز به شکل عالی در حال انجام است. آن‌ها نویسندگانی به‌شدت با استعداد و باهوش هستند. آن‌ها درک بالایی از جهان داستان فیلم دارند و می‌دانند که چگونه باید طرفداران و تماشاگران را غافلگیر کنند. درکل روند نوشتن فیلمنامه بسیار سرگرم‌کننده بوده است.»

 

اگرچه در فیلم Deadpool 2 شاهد معرفی گروه X-Force و شخصیت‌هایی مثل دومینو با بازی زازی بیتز و کیبل با بازی جاش برولین بودیم، اما مشخص نیست که آیا شاهد حضور آن‌ها در فیلم بعدی ددپول نیز خواهیم بود یا خیر. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Deadpool 3 در دسترس نیست و حتی این فیلم کارگردان یا تاریخ اکرانی هم ندارد. اگرچه بازگشت یا عدم بازگشت دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 فعلا مشخص نیست، اما اخیرا شاون لوی، کارگردان فیلم Free Guy به کارگردانی فیلم Deadpool 3 ابراز علاقه کرده است.

رایان رینولدز در نقش گای در فیلم Free Guy

فیلم Free Guy جمعه این هفته اکران خواهد شد، اما رینولدز برنامه شلوغی دارد و در طول سال جاری قرار است شاهد انتشار Red Notice در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از نتفلیکس باشیم. رینولدز اخیرا در فیلم The Adam Project برای نتفلیکس نیز بازی کرده که او در این فیلم کمدی دوباره با شاون لوی همکاری کرده است. او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Spirited حضور دارد و قرار است در فیلم Clue، فیلم Everyday Parenting Tips و فیلم Imaginary Friends نیز بازی کند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *