«رایان رینولدز» با کارگردان «ترنسفورمرها» همکاری می‌کند

نت‌فلیکس برای همکاری با یکی از سرشناس‌ترین ستاره‌های هالیوود و استاد خلق انفجارهای بزرگ باز هم ول‌خرجی می‌کند.

«مایکل بی» پذیرفته است که فیلم بعدی خودش را از طریق نت‌فلیکس عرضه کند و بازیگر نقش اول این فیلم هم کسی نیست جز «رایان رینولدز» فیلم «Six Underground» یک فیلم مأموریتی توصیف شده و ناگفته پیداست که بهانه‌ای دیگر به دست بی خواهد داد تا تیراندازی و انفجارهای مهیب به راه بیندازد. طبق اعلام ورایتی نت‌فلیکس ۱۵۰ میلیون دلار بر روی این فیلم سرمایه گذاری می‌کند.

نویسندگی «Six Underground» به «رت ریز» و «پل ورنیک» سپرده شده؛ زوجی که با دو فیلم پرفروش «ددپول» شناخته می‌شوند. اخیراً نیز گزارشاتی منتشر شده بود بر این اساس که بی از مدت‌ها قبل ایده ساخت این فیلم را که از رمانی به نام «روبوپاکولیپس» اقتباس می‌شود در سر می‌پرورانده است. این اولین باری است که رینولدز با «مایکل بی» کارگردان چندگانه «ترنسفورمرها» همکاری می‌کند. رینولدز با شوخی‌ها و اکشن خاص خود شناخته می‌شود، در حالی که بی را با اکشن‌های افراطی و بازیگران نقش اول تا حدودی ناخوشایند فیلم‌هایش می‌شناسند.

این فیلم با این بودجه پرخرج‌ترین فیلم اوریجینال نت‌فلیکس لقب می‌گیرد. فیلم ۱۰۰ میلیون دلاری «درخشان» با بازی «ویل اسمیت» دیگر فیلم پرخرج سرویس است که با استقبال سرد منتقدین مواجه شد، اما یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه شد و قسمت دوم آن نیز در دست ساخت قرار گرفت.

چنانکه حتماً مطلع هستید «رایان رینولدز» در طول روزهای گذشته با فیلم «ددپول ۲» به موفقیت‌هایی در گیشه دست یافت و نام این فیلم را به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ با درجه سنی بزرگسال در افتتاحیه به ثبت رساند.

تاریخ انتشار فیلم «Six Underground» همچنان نامشخص است اما طبق اعلام نت‌فلیکس فیلمبرداری این پروژه از همین تابستان کلید می‌خورد تا در سال ۲۰۱۹ آماده نمایش شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *